هزینه گزافی می پردازید!

به گزارش مجله شهبازی، جی بی واتس اَپ (GB WhatsApp) یک برنامه غیر رسمی است که از واتس اَپ متعلق به فیس بوک تقلید می نماید و ادعا می نماید ویژگی های پیغام رسانی بیشتری را باز می نماید.

هزینه گزافی می پردازید!

به گزارش خبرنگاران، پیغام رسان واتس اپ با هشدار به کاربرانی که برنامه های مشابه این پیغام رسان را نصب می نمایند، آن ها را به مسدود شدن برای همواره تهدید کرد.

واتس اَپ به حدود یک میلیاردکاربر خود هشدار داده که در صورت بارگیری هرگونه نرم افزار شخص ثالث پشتیبانی نشده با ادعای افزودن ویژگی های چت، با مسدود شدن دائمی از این برنامه روبرو خواهند شد.

جی بی واتس اَپ(GB WhatsApp) یک برنامه غیر رسمی است که از واتس اپ متعلق به فیس بوک تقلید می نماید و ادعا می نماید ویژگی های پیغام رسانی بیشتری را باز می نماید.

این شرکت متعلق به فیس بوک پس از آنکه در اواخر ماه گذشته یک اَپ پشتیبانی نشده اندروید ادعا کرد بعضی از ویژگی های پیغام رسانی واتس اَپ را باز می نماید و این خبر در سطح دنیای مجازی وایرال شد و توسعه یافت، این هشدار را در وب سایت خود منتشر کرد.

این برنامه با نام جی بی واتس اپ(GB WhatsApp) شناخته می گردد و برای کاربران این ادعا را مطرح نموده که می تواند تصاویر بیشتری را همزمان ارسال نمایند و با پاسخ اتوماتیک مانند در جلسه پاسخ دهند.

بعلاوه ادعا می نماید به شما امکان می دهد رسیدهای خواندن را پنهان کنید در حالی که هنوز قادر به تماشا شرایط خواندن دیگران هستید، به همراه سایر مزایا.

گرچه ممکن است برای بسیاری از کاربران مجذوب کننده به نظر برسد اما واتس اَپ هشدار داده که بارگیری چنین نرم افزارهای شخص ثالث پشتیبانی نشده ممکن است هزینه زیادی برای کاربران در پی داشته باشد.

این امر می تواند شما را در ابتدا از واتس اَپ معلق کند و اگر نتوانید به حساب رسمی و واقعی واتس اَپ خود برگردید، آنگاه کلا مسدود خواهید شد و کاربر دسترسی به پرطرفدارترین اپلیکیشن پیغام رسان دنیا را از دست خواهد داد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1007

به "هزینه گزافی می پردازید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه گزافی می پردازید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید