نیکخواه بهرامی:دوره کرونایی سختی نداشتم، تیم ملی حریفان مدعی ندارد

به گزارش مجله شهبازی، صمد نیکخواه بهرامی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدتی را در قرنطینه خانگی به سر برد، در گفتگو با خبرنگاران در مورد ویژگی این دوره و شرایط بدنی اش بعد از ابتلا گفت: اینکه کجا و چطور به کرونا مبتلا شدم را نمی دانم اما بعد از روبرو با برخی علائم تست دادم، به محض اینکه نتیجه مثبت آن را هم گرفتم خود را در منزل قرنطینه کردم.

نیکخواه بهرامی:دوره کرونایی سختی نداشتم، تیم ملی حریفان مدعی ندارد

وی با بیان اینکه 10 روز را در قرنطینه به سر برد، بیان کرد: به خاطر کرونا شرایط جسمانی ام نرمال نبود اما خیلی هم شرایط وخیم و بدی نداشتم به همین دلیل در مجموع دوره کرونا و قرنطینه برایم سخت و فشرده نگذشت. طی این مدت خود را با فیلم و کتاب و مطالعه سرگرم کردم. در مجموع دوره خیلی وحشتناک و طاقت فرسایی نداشتم.

این ملی پوش بسکتبال با یادآوری اینکه از سه شنبه هفته گذشته و پس از اطمینان از نتیجه منفی آزمایش دوباره کرونا تمریناتش را از سر گرفت، ادامه داد: یک هفته است که مجدداً با دیگر هم تیمی هایم در مهرام تمرین می کنم. به لحاظ بدنی و آمادگی افت زیادی نداشته ام اما به هر حال به خاطر ابتلا به کرونا و دوری 10 روز از تمرین تا حدی افت داشته ام. با شرایط تمرینی که در تیم باشگاهی ام دارم خیلی زود این مسئله مرتفع خواهد شد و می توانم به دوره قبل از کرونا بازگردم.

نیکخواه بهرامی در مورد شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر 99 که از نیمه آبان ماه آغاز می گردد نیز گفت: مهرام تیم ضعیفی نیست. مثل همیشه با ترکیبی خوب در مسابقات شرکت خواهد داشت و این به خاطر نوع نگاهی است که مدیریت باشگاه به بسکتبال و تیمش دارد. مهرام هر دوره از بهترین های شرکت کننده در مسابقات بوده و امسال هم با همین نگاه آماده آغاز لیگ می گردد.

وی بیان کرد: البته امسال لیگ بسکتبال تیم خوب کم ندارد. بازیکنان خوب و تاثیرگذار در ترکیب تیم های مختلف پخش هستند و این قطعاً بر روی کیفیت مسابقات تاثیر خوبی خواهد داشت. البته باید لیگ آغاز گردد و چند هفته از رقابت تیم ها بگذرد تا بتوان در مورد عملکرد آنها نظر قطعی داشت.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام همچنین در مورد شیوه برگزاری لیگ برتر و اینکه امسال به خاطر شرایط کرونایی به صورت متمرکز برگزار می گردد، گفت: مدل جدیدی را در برگزاری مسابقات شاهد خواهیم بود که فکر می کنم خیلی هم بد نباشد. اینکه بازی ها به صورت متمرکز برگزار می گردد قاعدتاً نباید روی عملکرد تیم ها تاثیری داشته باشد چون شرایط برای همه تیم ها یکسان است. البته برخی تیم ها تماشاگران شان را همراه نخواهند داشت که اگر هم در شهر خود میزبان می شدند بازهم به خاطر کرونا احتمالاً از حضور آنها محروم بودند.

نیکخواه بهرامی با بیان اینکه من فکر می کنم تا اواسط مسابقات این مسائل و محدودیت ها مرتفع شده و شرایط به حالت نرمال باز می گردد، در مورد عملکرد تیمش در لیگ امسال و اینکه می تواند جزو مدعیان باشد، گفت: قول دادن در مورد نتیجه غیرمنطقی است اما قطعاً مهرام را جزو مدعیان خواهید دید.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال همچنین در مورد این تیم و دیدارهای انتخابی کاپ آسیا که آذرماه به میزبانی قطر برگزار می گردد، شرح داد: اگر می توانستیم میزبان باشیم بهتر بود اما برگزاری دیدارها در قطر نباید روی عملکرد تیم تاثیری داشته باشد چون در کل حریفان مان در این رقابت ها مدعی نیستند. سوریه و عربستان که باید در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا با آنها دیدار کنیم و حتی خود قطر که حریفمان در پنجره اول بود نسبت به بسکتبال ایران جایگاهی ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 586

به "نیکخواه بهرامی:دوره کرونایی سختی نداشتم، تیم ملی حریفان مدعی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکخواه بهرامی:دوره کرونایی سختی نداشتم، تیم ملی حریفان مدعی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید