دیدار مدیران باشگاه منچستریونایتد با کاوانی

به گزارش مجله شهبازی، باشگاه منچستریونایتد در کوشش برای حفظ مهاجم اروگوئه ای خود است.

دیدار مدیران باشگاه منچستریونایتد با کاوانی

به گزارش خبرنگاران، اخیراً گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه ادینسون کاوانی که در تابستان اخیر با امضای قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم به منچستریونایتد پیوست، قصد ندارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و در تابستان پیش رو از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد و مقصد احتمالی او بوکاجونیورز خواهد بود.

حالا اما خبر می رسد که مدیران باشگاه منچستریونایتد در پی حفظ این مهاجم اروگوئه ای هستند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی دیلی میل؛ جان مورتو مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد و اِد وودوارد مدیر اجرایی این باشگاه با کاوانی ملاقاتی داشته اند تا او را برای ماندن در جمع شیاطین سرخ برای یک فصل دیگر متقاعد نمایند.

اولگنار سولسشایر، سرمربی سرخپوشان منچستر اخیراً درباره آینده حرفه ای مهاجم 34 ساله اش گفته بود: ما می خواهیم ترکیبی رقابتی داشته باشیم و احتیاج به مهاجمانی داریم که برای مان گلزنی نمایند، از این رو به دنبال حفظ کاوانی هستیم و در این خصوص با ادینسون صحبت می کنیم. او مهاجم سطح بالایی است و باید ببینیم که چه تصمیمی خواهد گرفت، اما صحبت های خوبی بین ما صورت گرفته است.

ادینسون کاوانی این فصل در 18 بازی لیگ فزونی برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 6 گل، دو پاس گل هم ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 835

به "دیدار مدیران باشگاه منچستریونایتد با کاوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیران باشگاه منچستریونایتد با کاوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید