سکوت امباپه پاریسی ها را نگران کرد

به گزارش مجله شهبازی، مهاجم جوان پاری سن ژرمن هنوز به پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخی نداده است.

سکوت امباپه پاریسی ها را نگران کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Le 10 sport، کیلیان امباپه از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می کند.

این بازیکن جوان تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و علاقه باشگاه رئال مادرید و البته خود او به این تیم باعث شده است تا خبرهای درباره احتمال جدایی او در تابستان به گوش برسد.

پاری سن ژرمن سخت در تلاش است تا قرارداد امباپه را تمدید کند و مانع از جدایی این بازیکن شود اما سایت Le 10 sport گفت که این بازیکن جوان هنوز پاسخی به تمدید قرارداد نداده است و همین باعث نگرانی پاریسی ها شده است.

در این گزارش آمده است که هم امباپه و هم مدیر برنامه های او ترجیح می دهند که در این شرایط که لیگ هم به خاطر کرونا تعطیل شده است پاسخ به پیشنهاد ندهند و روی اهداف دیگری تمرکز کنند.

پیش از این هم روزنامه اکیپ نوشت که پاری سن ژرمن برای حفظ کردن امباپه حاضر است که بالاترین دستمزد را در تاریخ فوتبال جهان به این بازیکن بدهد اما ظاهرا خود او دوست دارد که راهی رئال مادرید شود و هواداران رئال هم پیش از این در نظرسنجی او را بهترین گزینه برای جایگزینی کریستیانو رونالدو دانستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 158

به "سکوت امباپه پاریسی ها را نگران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت امباپه پاریسی ها را نگران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید