سویا 2 - 1 یونایتد؛ تاوان فرصت سوزی!

به گزارش مجله شهبازی، سویا پیروز شد با برتری 1-2 مقابل یونایتد راهی فینال لیگ اروپا شود.

سویا 2 - 1 یونایتد؛ تاوان فرصت سوزی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیاطین سرخ در شبی که موقعیت های فراوانی را از دست دادند و بونو درون دروازه سویا فوق العاده ظاهر شد، در نهایت 1-2 مقابل حریف اسپانیایی مغلوب شده و نتوانستند راهی فینال لیگ اروپا شوند.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با متوقف شدن مارکوس راشفورد در محوطه جریمه سویا صاحب یک ضربه پنالتی شد که برونو فرناندز مثل همیشه با اعتماد به نفس بالا این موقعیت را تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 16 اوکامپوس در زاویه ای سخت صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل تساوی سویا شد، اما ضربه او با مهار مناسب داوید دخیا همراه شد.

اما در دقیقه 25 سویا یه گل تساوی دست یافت. توماس رگیلون از سمت چپ حرکت خوبی انجام داد و ارسال زمینی او در محوطه به سوسو رسید تا او با ضربه ای دقیق دروازه دخیا را باز کند.

در دقیقه 34 و با پاس خوب پوگبا در گوشه محوطه به مارسیال این بازیکن می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه مهاجم فرانسوی از بالای دروازه سویا به بیرون رفت.

در اواخر نیمه اول یونایتد روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست به گل برتری دست یابد، اما ضربه راشفورد با مهار خوب بونو همراه شد و نیمه اول با تساوی 1-1 بین دو تیم به خاتمه رسید.

در همان ابتدای نیمه دوم و با پاس زیبای برونو فرناندز بود که گرینوود تا آستانه زدن گل دوم یونایتد نیز پیش رفت، اما باز هم دروازه بان سویا دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 50 مارسیال در گوشه محوطه فرصت مناسبی برای باز کردن دروازه سویا داشت، اما باز هم بونو ضربه او را مهار کرد و دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

در دقیقه 55 باز هم یونایتد صاحب یک فرصت تک به تک فوق العاده شد، اما دوباره مارسیال بعد از یک و دو با پل پوگبا نتوانست بونو را مغلوب کند و ضربه او توسط گلر سویا مهار شد. در ادامه کمی بازی آرام شد و این پل پوگبا بود که می توانست دروازه سویا را باز کند، اما ضربه محکم این هافبک فرانسوی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت بر خلاف جریان بازی این سویا بود که در دقیقه 78 به گل رسید. ارسال ناواس از سمت راست در محوطه به دی یونگ رسید و او در میان غفلت مدافعان یونایتد به راحتی دروازه دخیا را باز کرد.

در ادامه یونایتد تلاش زیادی برای جبران داشت، اما به نظر می رسید بازیکنان این تیم در شرایط عصبی قرار داشته و قادر به خلق موقعیت نیستند. در نهایت فرصت خطرناکی روی دروازه سویا ایجاد نشد و این تیم با برتری 1-2 به فینال لیگ اروپا رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 447

به "سویا 2 - 1 یونایتد؛ تاوان فرصت سوزی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سویا 2 - 1 یونایتد؛ تاوان فرصت سوزی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید