ادعای جالب مربی سابق منچستریونایتد در خصوص هالند ، آنها به من گوش ندادند!

به گزارش مجله شهبازی، اوله گونار سولسشر فاش کرد که به منچستریونایتد این پیشنهاد را داده است که ارلینگ هالند را تنها با مبلغ 4 میلیون پوند در سال 2018 به منچستر یونایتد جذب کند.

ادعای جالب مربی سابق منچستریونایتد در خصوص هالند ، آنها به من گوش ندادند!

به گزارش خبرنگاران به نقل از گل، اوله گونار سولسشر مدعی شد که منچستریونایتد می توانست ارلینگ هالند را تنها با 4 میلیون پوند در سال 2018 به خدمت بگیرد.

سرمربی سابق منچستریونایتد فاش کرد که شش ماه قبل از اینکه به عنوان سرمربی انتخاب گردد نام هالند را به باشگاه توصیه نموده بود اما آنها از شنیدن صحبت های او خودداری کردند. مهاجم نروژی تنها با 4 میلیون پوند در دسترس بود، اما باشگاه در آن موقع از جذب او خودداری کرد.

سولسشر در صحبت با سان گفت: حدود شش ماه قبل از اینکه مربیگری ام را آغاز کنم با یونایتد تماس گرفتم و به آنها گفتم که این مهاجم را جذب کنیم، اما آنها گوش نکردند. من برای هالند 4 میلیون پوند درخواست کردم. اما آنها قرارداد را امضا نکردند.

هالند در نهایت به ردبول سالزبورگ پیوست و سپس به بوروسیا دورتموند رفت و در تابستان برای رقیب شهری شیاطین سرخ، منچسترسیتی قرارداد امضا کرد. او رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر فوتبال انگلیس را شکسته است و در حال حاضر 51 گل در 47 بازی برای منچسترسیتی در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده است.

تیم اریک تن هاخ که در حال حاضر با یک امتیاز بالاتر از لیورپول در رده چهارم جدول لیگ قرار گرفته است، روز شنبه در لیگ برتر به مصاف ولورهمپتون واندررز خواهد رفت.

  • واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن
  • نه رونالدو، نه مسی | برترین فوتبالیست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است
  • عکس | واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1519

به "ادعای جالب مربی سابق منچستریونایتد در خصوص هالند ، آنها به من گوش ندادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب مربی سابق منچستریونایتد در خصوص هالند ، آنها به من گوش ندادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید