معاون باشگاه استقلال: فیفا تعطیل است و پاسخ ایمیل ها داده نمی گردد، از شفر شکایت نکرده ایم

به گزارش مجله شهبازی، امیر سلطانی، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فیفا تعطیل است و پاسخی به ایمیل ها نمی دهد.

معاون باشگاه استقلال: فیفا تعطیل است و پاسخ ایمیل ها داده نمی گردد، از شفر شکایت نکرده ایم

امیر سلطانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط باشگاه استقلال و پرداختی به بازیکنان، گفت: بازیکنان ما چه داخلی و چه خارجی شرایط باشگاه را درک نموده اند و تعامل داشته اند. قرار است بازیکنان بخشی از مطالبات خود را دریافت نمایند، اما اینکه چه زمانی پرداخت می گردد هادی مباشری مسئولی پرداختی ها در جریان این امور واقع شده است.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال برای پرداخت طلب سرور جپاروف و گادوین منشا تا اوایل اردیبهشت ماه فرصت دارد تا با خطر محرومیت روبرو نگردد، گفت: با فیفا نامه نگاری شده است تا از محل درآمدهای باشگاه در فدراسیون جهانی فوتبال، مطالبات این بازیکنان پرداخت گردد . از طرفی، به دلیل شیوع ویروس کرونا، نامه ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال نموده ایم تا پرونده ها در شرایط فعلی فریز شوند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اعلام نمود: هیچ اتفاقی در جهان به دلیل ویروس کرونا نمی افتد و فیفا تعطیل است. هر ایمیلی به فیفا می زنیم، پاسخی دریافت نمی کنیم. با توجه به این مسئله، از فیفا خواستیم زمانی را که جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می نماید، برای مهلت پرداختی باشگاه محاسبه نکند و بتوانیم زمان اضافه داشته باشیم. همچنین آقای سعادتمند و بخش روابط بین الملل باشگاه پیگیر پرونده هایی چون وینفرد شفر هستند.

سلطانی در مورد ادامه یا تعطیلی مسابقات لیگ برتر و همچنین بحث اعلام قهرمان لیگ توضیح داد: در بلژیک تیمی را قهرمان اعلام کردند که یک بازی به سرانجام مسابقات داشت و حتی اگر شکست هم می خورد، قهرمانی اش مسجل شده بود، اما یوفا بلافاصله وارد عمل شد و تصمیم را عوض کرد. بنابراین، به این راحتی نیست که تیمی را بدون برگزاری بازی ها قهرمان اعلام نمایند. اگر قرار باشد بازی ها برگزار نگردد، باید مسابقات فصل آینده از ابتدا شروع گردد.

وی در سرانجام با اشاره به بحث شکایت باشگاه استقلال از شفر و پسرش اشاره نمود و گفت: چنین بحثی مطرح نیست و باشگاه دنبال تعامل است. وقتی قصد تعامل داریم مطرح کردن چنین موضوعاتی ناراحتی ایجاد می نماید. تنها در مورد شکایت پسر شفر در رابطه با قراردادش دفاعیه ارائه نموده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 212

به "معاون باشگاه استقلال: فیفا تعطیل است و پاسخ ایمیل ها داده نمی گردد، از شفر شکایت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون باشگاه استقلال: فیفا تعطیل است و پاسخ ایمیل ها داده نمی گردد، از شفر شکایت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید