مسئول تدوین پروتکل های ستاد مقابله با کرونا: هیچ محدودیت جدیدی برای لیگ اعمال نمی کنیم

به گزارش مجله شهبازی، فرهادی گفت:همین که بازیکنان مبتلا به کرونا، شناسایی شده و به قرنطینه رفته اند، اتفاق مثبتی است. یکی از ویژگی هایی که این ویروس دارد، این است که شما نمی توانید متوجه شوید که از کجا مبتلا شده اید؟ معلوم نیست.

مسئول تدوین پروتکل های ستاد مقابله با کرونا: هیچ محدودیت جدیدی برای لیگ اعمال نمی کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احتمال توقف لیگ وجود ندارد. اتفاقاً تمامی این تمهیدات، تمهیداتی است که محدودیت دوباره اعمال نشود. اصلاً سعی وزارت بهداشت این نیست که ما به دنبال محدودیت های جدید برویم. تا جایی که ما مجبور نشویم، هیچ محدودیت جدیدی را اعمال نمی کنیم.

اتفاقاً قصد ما این است که مردم با رعایت پروتکل ها به فعالیت های خود ادامه دهند. سعی ما این است که نظارت را بر اجرای پروتکل تشدید کنیم چون برقراری محدودیت ها راه ساده ای است. شما می گویید تعطیل و این راه ساده ای است اما اینکه این تعطیلی را تا چه زمانی بتوانید ادامه دهید، مهم است. شما اگر بر پروتکل ها نظارت بیشتری داشته باشید، راه بهتری را انتخاب نموده اید.

همین که بازیکنان مبتلا به کرونا، شناسایی شده و به قرنطینه رفته اند، اتفاق مثبتی است. یکی از ویژگی هایی که این ویروس دارد، این است که شما نمی توانید متوجه شوید که از کجا مبتلا شده اید؟ معلوم نیست. ممکن است در صحنه ورزش مبتلا شده باشند، یا هنگام خرید نان.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 386

به "مسئول تدوین پروتکل های ستاد مقابله با کرونا: هیچ محدودیت جدیدی برای لیگ اعمال نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول تدوین پروتکل های ستاد مقابله با کرونا: هیچ محدودیت جدیدی برای لیگ اعمال نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید