مدهای تازه طراحی حمام و سرویس بهداشتی در نمایشگاه میلان 2016

به گزارش مجله شهبازی، در ادامه پست قبلی که در خصوص طرح های نو آشپزخانه در نمایشگاه میلان صحبت کردیم، اینبار می خواهم به بخش دیگر، یعنی معرفی مدهای نو طراحی حمام و سرویس بهداشتی بپردازم که در خلال همین نمایشگاه در سال 2016 بنمایش گذاشته شدند. به عقیده بسیاری از بازدیدکننده ها و بیینده های این نمایشگاه، مدل هایی که در این نمایشگاه معرفی می شوند گاهی اوقات بقدری زیبا و شیک هستند که توصیف آنها در کلمات شناخته شده نمی گنجد. اگر شما هم از علاقمندان به دنیای طراحی و مد باشید حتما از بودن در چنین نمایشگاهای لذت تمام را می بردید اما این کار برای بسیاری از ما خارج از دسترس است، اما در دنیای اینترنتی، هیچ چیزی دور از دسترس نیست!

مدهای تازه طراحی حمام و سرویس بهداشتی در نمایشگاه میلان 2016

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مدل دیزاین هایی که در شکل های زیر مشاهده می کنید، معروف ترین و رایج ترین طرح هایی هستند که همین سال جاری یعنی سال 2016/1395 در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت های معروف جهان هر کدام غرفه ای عظیم برای هر یک از بخش های دکوراسیون داخلی خود در این نمایشگاه دارند که در آنها طرح های کنونی و بعلاوه طرح های مفهومی مربوط به آینده را هم به نمایش عموم می گذارند. جالب است بدانید که این طرح ها کاملا قابل سفارش بوده و در صورت علاقه حضار می توانستند سفارش اجرای آنها را همانجا به شرکت مربوطه اعلام نمایند.

مدهای تازه طراحی حمام

منبع: اتاق
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1044

به "مدهای تازه طراحی حمام و سرویس بهداشتی در نمایشگاه میلان 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدهای تازه طراحی حمام و سرویس بهداشتی در نمایشگاه میلان 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید