فرهادی زاد: بانوان ورزشکار ایران در سطح بین المللی الگو هستند

به گزارش مجله شهبازی، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان می گوید در حال حاضر ورزشکاران ایرانی با پوشش اسلامی در میادین بین المللی تبدیل به یک الگو شده اند و در این زمینه پیروز عمل نموده اند.

فرهادی زاد: بانوان ورزشکار ایران در سطح بین المللی الگو هستند

به گزارش خبرنگاران، مهین فرهادی زاد در جلسه با نواب رئیس فدراسیون ها، نقش ورزشکاران زن ایران را در الگوسازی مهم برشمرد و گفت: ورزش تنها عرصه ای است که در بخش بانوان کارهای بسیاری عمیقی برای شناساندن انقلاب اسلامی آن هم در میادین بین المللی انجام داده است. زنان جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده زنان دنیا اسلام تمام کوشش خود را برای حضور در رویدادهای مهم بین المللی ورزشی با پوشش اسلامی نموده اند که در نهایت همه این کوشش ها پیروزیت آمیز بوده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران ایرانی با پوشش اسلامی در میادین بین المللی تبدیل به یک الگو شده اند و در این زمینه پیروز عمل نموده اند، یکی از اقدامات الگو سازی زنان ایرانی را فتح سکوهای قهرمانی در رقابت های مهم بین المللی دانست که باعث به اهتزاز درآمدن پرچم ایران شده است.

معاون بانوان وزارت ورزش پیروزیت بانوان را در همه حوزه ها دانست و گفت: بانوان ورزشکار ایرانی در حوزه های مدیریتی، داوری و مربیگری نیز خوش درخشیده اند به گونه ای که آنها در خارج از ایران با پوشش اسلامی فعالیت های حرفه ای خود را پیگیری می نمایند.

فرهادی زاد اعلام کرد: پیروزیت های کسب شده در حوزه ورزش زنان با حفظ تمامی شعائر اخلاقی و دین، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته است که از آن می توان به عنوان دستاوردی عظیم نام برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 312

به "فرهادی زاد: بانوان ورزشکار ایران در سطح بین المللی الگو هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: بانوان ورزشکار ایران در سطح بین المللی الگو هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید