فاز مطالعاتی و اجرایی دهکده گردشگری چم شیر گچساران شروع می گردد

به گزارش مجله شهبازی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت عظیم ترین دهکده گردشگری آبی جنوب کشور در گچساران به زودی وارد فاز مطالعاتی و اجرایی خواهد شد.

فاز مطالعاتی و اجرایی دهکده گردشگری چم شیر گچساران شروع می گردد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی ظهر امروز چهارشنبه هفتم خردادماه در دومین نشست مشترک با مسئولان شرکت آب منطقه ای استان، اضافه نمود: برای ساخت دهکده گردشگری چم شیر گچساران 70 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که به زودی عملیات اجرایی آن شروع می گردد.

او با بیان اینکه توسعه گردشگری آبی در استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده بود، توضیح داد: در کنار سدها و دریاچه های استان، تأسیسات گردشگری احداث می گردد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: ایجاد دهکده گردشگری در کنار سد آبی چم شیر گچساران با توجه به نزدیکی به بندرهای جنوب کشور و همچنین قرار دریافت در بین استان های فارس، بوشهر و خوزستان نقش عمده ای می تواند در صنعت گردشگری استان ایفا نماید.

او با بیان اینکه اجرای این گونه طرح ها در راستای تحقق مطالبات مردم استان است، گفت: سال جاری طرح های خوبی در راستای سرمایه گذاری زیرساخت های گردشگری با عنوان جهش فراوری برای تمامی شهرستان ها در نظر گرفته شده است.

صفایی اضافه نمود: در راستای تحقق طرح های اولویت دار، کمیته هماهنگی مشترکی بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل استان تا حصول نتیجه نهایی تشکیل شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 301

به "فاز مطالعاتی و اجرایی دهکده گردشگری چم شیر گچساران شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز مطالعاتی و اجرایی دهکده گردشگری چم شیر گچساران شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید