عکس ، کری خوانی رونالدو به زبان عربی ، یاد پدرخوانده در عربستان زنده شد!

به گزارش مجله شهبازی، فوق ستاره پرتغالی که به علت مصدومیت در ملاقات تیمش حضور نداشت با تکرار یک جمله عربی که مربوط به 19 سال پیش بود، به هم تیمی های خود روحیه داد.

عکس ، کری خوانی رونالدو به زبان عربی ، یاد پدرخوانده در عربستان زنده شد!

به گزارش خبرنگاران، النصر در هفته اول فصل تازه لیگ عربستان در غیاب کریستیانو رونالدو به مصاف الاتفاق رفت و با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد. فوق ستاره پرتغالی که به علت مصدومیت در این ملاقات حضور نداشت با تکرار یک جمله عربی که مربوط به 19 سال پیش بود، به هم تیمی های خود روحیه داد.

او پیش از بازی با الاتفاق به عربی در توئیتر خطاب به هم تیمی هایش نوشت: برد برای کسی است که حاضر شد!

شاهزاده عبدالرحمن بن سعود در یکی از فینال های النصر در سال 2004 که به پیروزی در غیاب فهد الحریفی و محسن الجمان انجامیده بود این جمله معروف را برای اولین بار استفاده نموده بود.

عنوان

شاهزاده عبدالرحمن بن سعود نماد موفقیت و رئیس سابق النصر در دهه هشتاد است و بسیاری از طرفداران این باشگاه در طول تاریخ خود از او به عنوان پدرخوانده پیروزی ها و قهرمانی های خود یاد می نمایند.

لوئیس کاسترو که تیمش فینال جام باشگاه های عربی را روز شنبه پشت سر گذاشته بود به چند ستاره خود از جمله کریستیانو رونالدو در بازی با الاتفاق استراحت داد؛ تصمیمی که البته به ضرر النصری ها تمام شد و آنها با نتیجه 2-1 به تیم جرارد باختند.

توئیتر باشگاه الاتفاق در اقدامی جالب بعد از پیروزی مقابل النصر زیر توئیت عربی کریستیانو رونالدو نوشت: وقتی در بین نفراتت، یک سوارکار باشد، برات برد میاد!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1556

به "عکس ، کری خوانی رونالدو به زبان عربی ، یاد پدرخوانده در عربستان زنده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، کری خوانی رونالدو به زبان عربی ، یاد پدرخوانده در عربستان زنده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید