ضعیف ترین شخصیت های شرور دنیای سینمایی مارول

به گزارش مجله شهبازی، در دنیای سینمایی مارول، ابرقهرمانان بسیار قدرتمند و در ظاهر، زیبا هستند و جالب این جاست که افراد شرور اصلا این گونه نیستند. شما کوشش ها و مبارزات این شخصیت ها را دیدن می کنید و در عین حال، می دانید که در خاتمه، کدام افراد برنده خواهند بود. با این حال، دنیای سینمایی مارول باید کوشش کند تا به همان میزان که برای قهرمانانش ارزش قائل است، برای شروران خود نیز قدمی بردارد.

ضعیف ترین شخصیت های شرور دنیای سینمایی مارول

شروران جهانی سینمایی مارول، به غیر از تانوس و لوکی، بیشتر افرادی معمولی و زودگذر هستند. در این جهان، برترین دیکتاتور ها در نهایت و در اغلب موارد افرادی کوته بین هستند. جهانی سینمایی مارول شروران مختلفی در فهرست خود دارد که به هیچ وجه جزو قوی ترین شخصیت ها نیستند.

10. تسک مستر

تسک مستر بر روی کاغذ، با توانایی فراطبیعی خود در کپی کردن سبک مشاخصه دشمنانش، قوی به نظر می رسد. بدین ترتیب او می تواند مهارت های جنگی بیوه سیاه، کاپیتان آمریکا، پلنگ سیاه، مرد عنکبوتی و بسیاری دیگر را کپی کند اما با وجود تمام توانایی هایی که در اختیار دارد، آن قدرها هم قدرتمند نیست.

تسک مستر شاید بتواند طیف گسترده ای از سبک های مشاخصه را تقلید کند اما از لحاظ کیفیت، به خوبی افراد صاحب آن سبک نیست. ضربات قدرتمند و مهارت های ترکیبی او در هنرهای رزمی برای مقابله با بیوه سیاه هم کافی نیستند، چه رسد به بقیه انتقام جویان.

9. آیرون مانگر

فیلم مرد آهنی فرایند اصلی جهانی سینمایی مارول را معین کرد. این اثر اولین فیلمی بود که در آن، همکار یک قهرمان به شخصیتی شرور که تقریبا همان قدرت قهرمان را دارد، تبدیل می گردد. اوضاع بین اوبادیا استن و تونی استارک رو به وخامت رفت و همین امر منجر به این شد تا اوبادیا لباس آیرون مانگر را به تن کند.

مشاخصه مرد آهنی در مقابل آیرون مانگر اصلا به سختی مشاخصه با تانوس یا حتی آلدریش کیلیان هم نبود و بیشتر شبیه گرم کردن برای نبردهای سخت تر بعدی به نظر می رسید. با این حال، در بین همه شرورانی که افرادی معمولی هستند و هیچ قدرت فوق العاده قابل تشخیصی ندارند، آیرون مانگر حریفی شایسته تر است.

8. رونان

از آن جایی که رونان دوست صمیمی تانوس است و از سلاح خاصی استفاده می نماید، به نظر می رسد که باید بسیار قدرتمندتر از آن چه هست باشد. او خرابی زیادی در فیلم نگهبانان کهکشان به بار آورد و مشاخصه ای زیبا با تیم ابرقهرمانان داشت اما چیزی که رونان را بیشتر مطرح نمود، یکی از جالب ترین دیالوگ ها در جهانی سینمایی مارول بود.

رونان پس از دیالوگ استارلرد: بیا با هم مسابقه پایکوبی بدیم. حواسش پرت می گردد و مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. علاوه بر این، او هنگامی که توانایی های کاپیتان مارول را در فیلم سال 2019 دید، به جای کوشش برای مشاخصه، تسلیم شد و عقب نشینی کرد که یکی از لحظات ضعیف و شرم آور شخصیت ها در جهانی سینمایی مارول محسوب می گردد.

7. کراس بونز

کراس بونز در جهانی سینمایی مارول مانند جیمز باند، فردی سرسپرده است که دستورات شرور واقعی را اجرا می نماید. استیو راجرز در فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، در مدت زمان کوتاهی، در همان سکانس مشهور آسانسور، دمار از روزگار او درآورد. بعلاوه بیوه سیاه و واندا نیز در طول مدت کوتاهی که این شخصیت در جنگ داخلی حضور داشت، به نوبت او را از پای درآوردند.

این شخصیت شاید از نظر فیزیکی قوی باشد اما قدرت فیزیکی، همه چیز لازم برای مقابله با ابرقهرمانان نیست. او بدون لباس کمیک خاص خود در 5 دقیقه ابتدایی جنگ داخلی، حتی به همین میزان هم دوام نمی آورد و جالب این جاست که حتی با همین لباس فوق العاده نیز آنقدرها دوام نیاورد.

6. والچر

پیتر پارکر یکی از قدرتمندترین شخصیت های جهانی سینمایی مارول است و بی انصافی است که والچر را به خاطر شکست در نبرد با این نوجوان، سرزنش کنیم. والچر در داستان خود باهوش و مطلع است اما این به معنای قدرت و اعتبار او به عنوان یک شخصیت شرور نیست.

در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دیدیم که بال های لباس والچر سلاح هایی کشنده هستند. با این حال، آن ها در نهایت، چندان کارآمد نبودند و تمام حرکات این شخصیت، بیشتر تصادفی بودند. با این حال، این حرکات برای هرکسی که جرات کند عاشق دختر این شخصیت گردد، باز هم وحشتناک خواهند بود.

5. یلوجکت

فیلم های مرد مورچه ای به علت استفاده از قدرت تغییر میزان به وسیله شخصیت مرد مورچه ای و همکارش، زنبورک، بسیار سرگرم کننده هستند. علاوه بر این، در سری مرد مورچه ای، کاراکترهای خنده دار و بسیار جالبی مانند توماس و کیتی وجود دارند و البته در بین شخصیت های شرور نیز شاهد افراد گوناگونی هستیم.

در اولین فیلم از این سری، دارن کراس، به خاطر حسادت به هنک پیم و مسائل دیگر، تبدیل به یلوجکت می گردد. کراس شاید هنگام تهدید پیرمردی که نمی تواند از خود دفاع کند و ربودن کیسی (دختری هشت ساله)، ترسناک به نظر برسد اما در واقع، بسیار رقت انگیز است.

4. روح

روح به عنوان شخصیت شرور مرد مورچه ای و زنبورک، یکی دیگر از ضدقهرمانان غیرقابل تحمل در مجموعه مرد مورچه ای است. روح به وسیله سازمان شیلد حمایت می گردد و در وهله اول به نظر می رسد که شاید قدرتی چشمگیر داشته باشد اما متاسفانه نقاط ضعف او به مراتب بیشتر از نقاط قوتش هستند.

روح باید در یک جعبه شیشه ای زندگی کند و عدم تعادل مولکولی، او را بیشتر مانند یک بیمار جلوه می دهد تا یک فرد قدرتمند. علاوه بر این، او به راحتی چندین بار به وسیله اسکات گول می خورد. داستان پس زمینه او احساسی است اما به هر حال چیزی از ضعف او به عنوان یک شخصیت شرور کم نمی نماید. شخصیت شرور مرد مورچه ای و زنبورک: قلمرو کوانتومی، کنگ فاتح است و شاید او بتواند به الگوی منفی شخصیت های ضعیف سری مرد مورچه ای انتها دهد.

3. گرندمستر

گرندمستر یکی از شرورانی است که افرادی دیگر، کارهای کثیفش را برای او انجام می دهند و او بدون مامورانش هیچ قدرت و مهارتی ندارد. این مرد دیوانه خودخواه و تشنه قدرت نه تنها ضعیف است، بلکه ناتوان ترین شخصیت رگناروک به شمار میرود.

گرندمستر نه ترسناک است و نه از نظر بدنی قوی به نظر می رسد. فیلم ثور: رگناروک اثری عالی است اما سرعت و ریتم آن، در سیاره ساکار و با برنامه های هلا برای حکومت بر آسگارد کند می گردد. گرندمستر در انتها رگناروک، در ساکار تنها می ماند و مردم نیز از وی انتقام می گیرند و او مطلقا توانایی دفاع از خود را ندارد.

2. جاستین همر

جاستین همر بیش از هر شرور دیگری در جهانی سینمایی مارول یک فرد معمولی محسوب می گردد. او همان نقشه ای را دارد که اوبادیا استن در فیلم مرد آهنی داشت و می خواهد از فناوری تونی استارک برای ساختن سلاح های بزرگ و تقریبا حساس استفاده کند. همر برخلاف استن که به آیرون مانگر تبدیل می گردد، خودش هیچ کوششی برای مشاخصه با مرد آهنی انجام نمی دهد و این موضوع یکی از نقاط ضعف فیلم مرد آهنی 2 است.

همر در مرد آهنی 2، ویپلش را استخدام کرد تا راکتورهای استارک را بازسازی کند اما این اقدام خیلی زود نتیجه معکوس داد. همر در واقع پشت سر هم مرتکب اشتباه شد. او حتی روی فهرست حقوق و دستمزد افراد خود نیز کنترلی ندارد و نمونه شاخص فردی ضعیف در جهانی سینمایی مارول است.

1. زیمو

زیمو در مواقعی به عنوان یک فرد سواستفاده گر ماهر ظاهر می گردد و مرد آهنی و کاپیتان آمریکا را در برابر یکدیگر قرار می دهد. البته نقشه های او در اغلب اوقات، پر از نقص هستند. او با وجود شعله ور کردن جنگ داخلی، هیچ قابلیت و قدرت خاصی ندارد.

زیمو حتی می دانست که توانایی رویارویی با انتقام جویان را ندارد و به همین دلیل بود که نقشه ای کشید تا علت مرگ واقعی والدین استارک را برای او فاش کند. همه قدرت او به جنگ روانی ختم می گردد و همه شخصیت ها از این مسئله خبر داشتند. حالا با تماشا او در حال پایکوبییدن در یک کلاب در فیلم شاهین و سرباز زمستان، به سختی می توان این شخصیت شرور را جدی گرفت.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1288

به "ضعیف ترین شخصیت های شرور دنیای سینمایی مارول" امتیاز دهید

2 کاربر به "ضعیف ترین شخصیت های شرور دنیای سینمایی مارول" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعیف ترین شخصیت های شرور دنیای سینمایی مارول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید