شرایط تحصیل در انتاریوی کانادا

به گزارش مجله شهبازی، تحصیل در انتاریو

بیشتر دانشجویان بین المللی به نسبت سایر استان های کانادا، به انتاریو مهاجرت می نمایند و دلیل خوبی برای آن دارند.

شرایط تحصیل در انتاریوی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

انتاریو تعدادی از فزونین دانشگاه ها و کالج های کانادا را در خود جای داده است و پیشرو در زمینه نوآوری و تحقیق است. دانشجویان بین المللی می تواند از فزونی های دریافت مدارک، دیپلماها و سرتیفیکیت هایی که دردانشگاه ها و کالج های کانادا دریافت نموده اند در سراسر کانادا و در سطح دنیای بهره مند شوند.

انتاریو برای دانشجویان با هر نوع ترجیحی، دوره هایی ارائه می نماید. چه آنهایی که تجربه شهرهای عظیم را ترجیح می دهند و چه آنهایی که در محیط شهرهای کوچک رشد می کنند.

مرکز اقتصادی کانادا (تورنتو)، پایختخت قانونی آن (اتاوا) و همچنین بسیاری از شهرهای دیگر و هزاران شرکت چند ملیتی در انتاریو واقع هستند و فرصت های شغلی زیادی برای دانشجویان بعد از تحصیل را در این استان فراهم می نماید. انتاریو با اسکان دادن بیش از نیمی از مهاجران کانادا، محلی است که تازه واردین می توانند احساس زندگی در خانه خود را داشته باشند.

جمعیت: 13.9 میلیون

جمعیت دانشجویان بین المللی: 143,428 (آمار سال 2014)

شهرهای تحصیلی اصلی: تورنتو، اتاوا، kingston، لندن، همیلتون

مزایای تحصیل در انتاریو

  • اعتبار بین المللی

دانشجویان بین المللی با دریافت مدارک، دیپلماها و سرتیفیکیت هایی از دانشگاه ها و کالج های کانادا که در سطح دنیای معتبر و شناخته شده است می توانند از فزونی تحصیلی بهره مند شوند.

  • جمعیت بیشتر، فرصت ها و احتمالات بیشتر

انتاریو به عنوان پرجمعیت ترین استان کانادا و در بر داشتن پایتخت کانادا (اتاوا) و همچنین در برداشتن عظیمترین شهر کانادا (تورنتو) مکانی است که اتفاقات و رویدادهای زیادی در آن رخ می دهد و تصمیمات عظیم در آن اتخاذ می گردد. برای دانشجویان بین المللی که قصد اخذ یک مجوز کار پس از تحصیل (Post-graduation Work Permit) و پرورش حرفه خود در کانادا را دارند، انتاریو فرصت های شغلی بی نظیری ارائه می نماید.

  • مکانی برای آغاز حرفه شغلی و پرورش آن

گزارش جدیدی از کارهای دانشگاهی و انجگمن دانشگاه های انتاریو نشان می دهد که فارغ التحصیلان دانشگاه انتاریو بالاترین رشد شغلی در هر یک از گروه های دانشجویی را طی 10 سال گذشته و بالاترین نرخ اشتغال (92%) کانادا را داشته اند و احتمال اینکه در زمینه های مرتبط به تحصیلشان فعالیت کنند بسیار بالا است.

مهاجرت به انتاریو بعد از تحصیل

  • برنامه انتخاب مهاجران انتاریو (OINP) گروه دانشجویان بین المللی (برنامه فارغ التحصیلان بین المللی انتاریو)

دانشجویان بین المللی که انتاریو را به عنوان مقصد تحصیلی خود در کانادا انتخاب می کنند، با بهره مند شدن از برنامه OINP گروه دانشجویان بین الملی که در زیرگروه های زیر درخواست ها را پذیرش می نماید، در موقعیت خوبی برای مهاجرت دائم قرار دارند:

- برنامه دانشجویان بین المللی دارای یک پیشنهاد کار: این زیرگروه برای یاری به کافرمایان ایجاد شده است تا بتوانند دانشجویان بین المللی را استخدام کنند. این برنامه برای کارفرمایان و دانشجویانی که پیشنهاد شغلی از این استان دارند، امکان پذیر است.

- برنامه فارغ التحصیلان بین المللی مقطع دکترا: این زیرگروه افرادی را که از یک دوره دکترا در یکی از دانشگاه های دولتی انتاریو فارغ التحصیل شده اند، در اولویت قرار می دهد. برای این زیرگروه داشتن پیشنهاد شغلی مورد احتیاج نیست.

- برنامه فارغ التحصیلان بین المللی مقطع ارشد: این زیرگروه که در حال حاضر به عنوان یک برنامه آزمایشی موقت در حال انجام است، افرادی را که از یک دوره ارشد در یکی از دانشگاه های دولتی انتاریو فارغ التحصیل شده اند، در اولویت قرار می دهد. برای این زیرگروه داشتن پیشنهاد شغلی مورد احتیاج نیست.

  • اکسپرس اینتری

داوطلبین مهاجرت به کانادا به وسیله سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری که تحصیلات خود را در یکی از موسسات انتاریو گذارنده اند ممکن است به خاطر سطح بالای تحصیلاتشان امتیاز قابل توجهی دریافت کند. به علاوه، فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادا نیز ممکن است به خاطر داشتن سابقه کار در کانادا که یکی از فاکتورهای ارزشمند در سیستم اکسپرس اینتری محسوب می گردد، امتیاز اضافی دریافت کنند.

موسسات آموزشی انتاریو

این موسسات به خاطر اندازه، نزدیکی به مراکز شهری و رویه ثبت نام دانشجویان بین المللی در هیئت دانشجویی خود برجسته هستند.

  • دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو یک بازیکن عظیم لیگ است که به طور پیوسته به عنوان یکی از 20 دانشگاه برتر دنیا رتبه بندی می گردد. شهرت آن به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی تحسین های بیشماری را دریافت نموده است.

دوره های اصلی: معماری، تجارت، پزشکی، مهندسی، آموزش

مکان: تورنتو

  • دانشگاه یورک

این دانشگاه در شمال تورتو واقع است و سومین دانشگاه دولتی عظیم کانادا با تقریبا 60,000 دانشجو است که بیش از 5,000 دوره را در 11 دانشکده ارائه می دهد.

دوره های اصلی: تجارت، حقوق، مطالعات محیطی، هنرهای آزاد، مهندسی

مکان: تورنتو

  • دانشگاه اتاوا

دانشگاه اتاوا دومین دانشگاه دو زبانه عظیم کانادا است که بیش از 250 دوره کارشناسی و تقریبا به همان تعداد دوره کارشناسی را در 10 دانشکده ارائه می دهد.

دوره های اصلی: علوم بیوپزشکی، حقوق، پزشکی، مدیریت

مکان: اتاوا

  • دانشگاه واترلو

پردیس های دانشگاه واترلو، خلاقانه هستند و به خوبی پایه گذاری شده اند و ماموریت آنها تبدیل شدن به یکی از عظیمترین مراکز یادگیری خلاقانه دنیا است.

دوره های اصلی: علوم آماری، معماری، نانوفناوری، تجارت

مکان: واترلو

  • دانشگاه رایرسون

رایرسون یک دانشگاه کاملا شهری واقع در مرکز منطقه اقتصادی تورنتو است.

دوره های اصلی: علوم بیوپزشکی و مهندسی بیوپزشکی، دانشکده رسانه RTA، پایداری شهری، روزنامه نگاری، مهندسسی هوا فضا

مکان: تورنتو

  • دانشگاه وسترن انتاریو

دانشگاه وسترن انتاریو از 82 ساختمان در بیش از 1,200 زمین در سراسر لندن ساخته شده است و یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو در بسیاری از حوزه ها است.

دوره های اصلی: علوم اجتماعی، تجارت، پزشکی و علوم بهداشتی، مهندسی، حقوق

مکان: لندن

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 241

به "شرایط تحصیل در انتاریوی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در انتاریوی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید