سعادتمند: شاکله استقلال حفظ می گردد ، بازیکن با کیفیت جذب می کنیم

به گزارش مجله شهبازی، مدیرعامل باشگاه استقلال برنامه های جابجایی این باشگاه در تابستان را تشریح کرد.

سعادتمند: شاکله استقلال حفظ می گردد ، بازیکن با کیفیت جذب می کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گزارش عملکرد ماهانه خود درباره تمدید قرارداد بازیکنان و جذب بازیکن جدید در جابجایی تابستانی صحبت کرد.

سعادتمند در این خصوص گفت: موضوع بعدی که برای طرفداران و خود باشگاه مهم است، بحث حفظ شاکله تیم است. همه هم و غم ما این است که شاکله تیم را حفظ کنیم و همچنین برای تمدیدی ها هم ضروری است بگویم با دوتا از بهترین هایمان از یک ماه و نیم پیش صحبت نموده ایم و مذاکرات ادامه دارد. از امروز هم مذاکراتمان جدی تر و کاملا رسمی ادامه پیدا می نماید برای اینکه ما می خواهیم تیم خود را حفظ کنیم و اجازه نمی دهیم که مثل سنوات گذشته تعداد زیادی از تیم جدا شوند. سال جاری این اجازه را نمی دهیم. ما اقداماتی هم جهت تقویت تیم برای سال بعد نموده ایم.

این را هم اعلام کنم که با توجه به اینکه لیگ تمام نشده، خیلی حرفه ای نیست توسط یک سری عزیزانی که مراجعه می نمایند و این داستان ها را همواره داریم، با بازیکنان تیم های دیگر که در حال کوشش برای سقوط نکردن یا کوشش برای کسب سهمیه هستند، مذاکره کنیم.

این اخباری که الان منتشر می گردد که فلان بازیکن با فلان تیم بسته، به نظر من شایسته نیست چون بازیکنانی که به تیم هایشان اعتقاداد دارند و قرارداد دارند، باید تا لحظه آخر برای تیم خودشان با تمام وجود کوشش نمایند.

ما اگر بازیکنی را بخواهیم و آن بازیکن با جایی قرارداد داشته باشد، قطعا با مدیران آن باشگاه مذاکره می کنیم و بعد از لیگ با آن بازیکن صحبت می کنیم. ما هم کوشش می کنیم تا بتوانیم در کنار بازیکنان باکیفیتی که داریم، چند بازیکن با کیفیت دیگر جذب کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 443

به "سعادتمند: شاکله استقلال حفظ می گردد ، بازیکن با کیفیت جذب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: شاکله استقلال حفظ می گردد ، بازیکن با کیفیت جذب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید