ساعت هوشمند هوآوی با قابلیت تشخیص بیماری های قلبی

به گزارش مجله شهبازی، شرکت هوآوی در تاریخ 23 دسامبر (2 دی ماه)، از گوشی P50 Pocket، با تراشه اسنپدراگون 888 و صفحه نمایش تاشو فاقد شکاف خود رونمایی کرد. در کنار این گوشی هوشمند، ساعت D که چند هفته است در خصوص آن اطلاعاتی منتشر شده، را نیز عرضه کرد.

ساعت هوشمند هوآوی با قابلیت تشخیص بیماری های قلبی

به گزارش خبرنگاران، هوآوی واچ D، دارای یک صفحه نمایش لمسی رنگی 1.64 اینچی AMOLED با وضوح 456 در 280 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است. نمایشگر آن از یک بدنه آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و دارای دو رنگ مشکی و تیتانیوم است. بند های ساعت D از لاستیک فلورو ساخته شده اند و در دو میزان های میانه و بزرگ هستند. طول اولی 11.8 سانتی متر و طول دومی 13.3 سانتی متر می باشد.

این ساعت هوشمند دارای مجموعه ای از ویژگی های سلامتی و تناسب اندام مانند گام شمار، مانیتور ضربان قلب، ردیابی خواب و مانیتور سطح اکسیژن خون است. اما، مهمترین ویژگی Watch D توانایی آن در ثبت نوار قلب و میزان گیری فشار خون می باشد.

ساعت هوشمند هوآوی از فناوری Huawei TruBP استفاده می نماید. Huawei TruBP از پمپ های هوای میکرو و کیسه های هوا برای میزان گیری فشار خون مچ دست، استفاده می نماید. هوآوی برای میزان گیری با دقت خطای پایین (حداکثر حدود ± 3 میلی متر جیوه) از یک سنسور فشار با دقت بالا، یک مدار کنترل بازخورد فشار و یک راستا گاز با مقاومت جریان پایین استفاده نموده است.

برای میزان گیری نوار قلب، از فناوری +TruSeen 5.0 استفاده می نماید. این فناوری از هشت حسگر فتوالکتریک دایره ای و یک جفت منبع نورانی با عدسی یاقوت کبود شیشه ای خمیده و الکترود های ECG با روکش PVD برای فیلتر کردن تداخل و دستیابی به نتایج دقیق، بهره می برد. ساعت هوشمند نو هوآوی می تواند مسائل قبلی مانند آترواسکلروز (تصلب شرایین)، آریتمی (اختلال ریتم قلب)، آپنه خواب (وقفه تنفسی در خواب) را تشخیص دهد و به کاربران ساعت هوشمند این امکان را می دهد که از مشاوره آنلاین کارشناسان برای یاری به سلامتی خود بهره مند شوند.

هوآوی می گوید با 301 بیمارستان در چین برای آزمایش قابلیت اطمینان ساعت D همکاری می نماید. این ساعت هوشمند بعلاوه به عنوان یک دستگاه پزشکی کلاس II در سازمان غذا و داروی چین به ثبت رسیده است.

از سایر ویژگی های برجسته Huawei Watch D می توان به سنسور دما، NFC چند منظوره و مقاومت IP68 در برابر گرد و غبار و آب اشاره نمود.

هوآوی میزان باتری Watch D را فاش ننموده است، اما می گوید در استفاده معمولی تا هفت روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند با قیمت 2988 یوان (470 دلار / 415 یورو) از 25 دسامبر در چین به فروش می رسد. هیچ اطلاعاتی در مورد در دسترسی به این ساعت هوشمند در بازار های جهانی منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1222

به "ساعت هوشمند هوآوی با قابلیت تشخیص بیماری های قلبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند هوآوی با قابلیت تشخیص بیماری های قلبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید