تور ترکیه بهمن: روابط سازنده با ترکیه برای حفظ ثبات در منطقه بالکان مهم است

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان پس از ملاقات امروز خود با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، در مصاحبه با خبرگزاری رسمی کشورش تانیوگ، این ملاقات را سازنده و مثبت توصیف کرد.

تور ترکیه بهمن: روابط سازنده با ترکیه برای حفظ ثبات در منطقه بالکان مهم است

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه بهمن در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، وی این دیدار دو ساعته با همتای ترکیه ای خود را بسیار سازنده ارزیابی نموده و گفت: روابط محبت آمیز با ترکیه اطمینان و تضمین بیشتری برای حفظ صلح و ثبات در کشورهای بالکان غربی ایجاد می نماید.

ووچیچ بعلاوه از سفر رئیس جمهور ترکیه به صربستان تا سرانجام امسال اطلاع داد.

وی توضیح داد: رایزنی پیرامون اقتصاد و سرمایه گذاری های ترکیه در صربستان صورت گرفت. بعلاوه در مورد همکاری های منطقه ای و دوجانبه مصاحبه کردیم.

رئیس جمهور صربستان در ادامه سخنان خود در مورد روابط تجاری کشورش با ترکیه اضافه نمود: حجم تجارت خارجی مان در سال گذشته 1.3 میلیارد یورو ثبت شد و هدف ما افزایش این میزان به 2 میلیارد یورو ظرف کوتاه ترین زمان ممکن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1076

به "تور ترکیه بهمن: روابط سازنده با ترکیه برای حفظ ثبات در منطقه بالکان مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه بهمن: روابط سازنده با ترکیه برای حفظ ثبات در منطقه بالکان مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید