دیاباته: از آدینه هفته گذشته درد دارم و مشغول درمان هستم، اگر مسئله ای نباشد به زودی به تمرینات استقلال برمی گردم

به گزارش مجله شهبازی، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال گفت که از آدینه هفته گذشته به دلیل دردی که داشته، مشغول مداوا بوده است.

دیاباته: از آدینه هفته گذشته درد دارم و مشغول درمان هستم، اگر مسئله ای نباشد به زودی به تمرینات استقلال برمی گردم

به گزارش تسنیم، شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از دربی 95 در تمرینات استقلال شرکت نکرد تا بحث هایی درباره ناراحتی او از عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال مطرح گردد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز پس از ملاقات با ذوب آهن اصفهان اعلام نمود که پس از دربی دیاباته را ندیده است و پزشکان به او گفته اند که مصدوم است.

باشگاه استقلال هم امروز (آدینه) اعلام نمود که دیاباته Notice به باشگاه نداده و او مشغول درمان مصدومیتش است. به منظور پیگیری این موضوع، خبرنگار تسنیم گفت وگوی کوتاهی با دیاباته انجام داد و درباره شرایط او سؤال پرسید که مهاجم خارجی تیم استقلال گفت: پس از دربی و از روز آدینه هفته گذشته درد داشتم. اکنون مشغول درمان مصدومیت و ریکاوری هستم تا بتوانم به شرایط گذشته بازگردم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بهتری دارم و به محض اینکه بتوانم دویدن را شروع کنم، به تمرینات استقلال باز می گردم. اگر خدا بخواهد فکر کنم از فردا بتوانم دویدن را شروع کنم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 964

به "دیاباته: از آدینه هفته گذشته درد دارم و مشغول درمان هستم، اگر مسئله ای نباشد به زودی به تمرینات استقلال برمی گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته: از آدینه هفته گذشته درد دارم و مشغول درمان هستم، اگر مسئله ای نباشد به زودی به تمرینات استقلال برمی گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید