درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است

به گزارش مجله شهبازی، عضو هیات رییسه سازمان لیگ می گوید مگر می گردد 200 هزار دلار برای یک مربی هزینه نمایند و به سفر برود و بدون این که حتی تمرینی برگزار گردد با او تمام نمایند.

درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگاران، درباره اخبار مربوط به انتخاب کالدرون به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: من قرارداد آقای اسکوچیچ را خودم دیده ام و اصلا قرارداد ایشان به این شکل نیست که اعلام شده است و مدت زمانش به این زودی به سرانجام نمی رسد. مگر می گردد یک فدراسیون 200 هزار دلار برای یک مربی هزینه کند و به سفر بفرستد و بدون این که حتی یک جلسه تمرینی برگزار گردد، قراردادش فسخ کند. این معادله بچه گانه بازی یک ایجنت برای بازارگرمی و فروش ایشان به یک باشگاه داخلی یا حوزه خلیج فارس است.

او ادامه داد: امکان ندارد چنین چیزی اتفاق بیفتد. فدراسیون یک شخصیت حقوقی دارای تجربه است و با این مشکلاتی که طی سال های اخیر برای مربیان خارجی در تیم های ملی و باشگاه ها پیش آمده است، کدام عقل سلیمی چنین تصمیم بچه گانه ای می گیرد؟ فکر می کنم دلالش می خواهد او را بر سر زبان ها بندازد تا ارزش قیمتش را بالا ببرد و دوباره مشتری جذب کند. من به عنوان رییس سازمان مالی فدراسیون می گویم واقعا مسخره بازی است اگر فکر کنیم این اتفاق می افتد و واقعا نمی گردد که این همه هزینه گردد و بدون حتی یک جلسه تمرینی یا یک بازی محبت آمیز به به سرمربی تیم ملی بگویند برو!

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در سرانجام گفت: قطعا فدراسیون دارای تدبیر است و هیچ گاه چنین تصمیمی را نمی گیرد. اصلا این جوک باعت خنده ما در روزهای تلخ کورونایی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 206

به "درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درودگر: فسخ قرارداد اسکوچیچ شوخی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید