خبرنگاران پل عابر گیشا در منطقه 2 تهران بهره برداری شد

به گزارش مجله شهبازی، تهران- خبرنگاران- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران گفت: پل عابر پیاده در ابتدای زیرگذر گیشا به بهره برداری رسید.

خبرنگاران پل عابر گیشا در منطقه 2 تهران بهره برداری شد

امیرحسین حیدرنیا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: با راه اندازی زیر گذر گیشا، مشکل تردد عابران پیاده از دغدغه های اصلی به شمار می رفت و این پل به طول61 متر در بزرگراه جلال آل احمد و ابتدای زیر گذر گیشا احداث شد.

وی توضیح داد: این طرح به منظور ایمن سازی شبکه بزرگراهی و کاهش حوادث رانندگی ناشی از تداخل سواره و عابر پیاده به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دسترسی به پل عابرپیاده به وسیله پله امکانپذیر است، گفت: نصب آسانسور پل تا شهریور ماه و پس از برطرف معارض پروژه راه اندازی می گردد.

به گزارش خبرنگاران منطقه 2 شهرداری تهران در شمال شرقی میدان آزادی واقع شده است؛ این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محصور است.

محله های پونک، آریاشهر یا صادقیه، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد، گیشا، شهرک ژاندارمری یا مرزداران، شهرک غرب، سعادت آباد و طرشت از محله های این منطقه است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 406

به "خبرنگاران پل عابر گیشا در منطقه 2 تهران بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پل عابر گیشا در منطقه 2 تهران بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید