خبرنگاران ثبت نام انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند شروع می گردد

به گزارش مجله شهبازی، گچساران- خبرنگاران- فرماندار گچساران گفت: ثبت نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر 20 اسفند سال جاری شروع خواهد شد.

خبرنگاران ثبت نام انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند شروع می گردد

علی خوان پایه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد 1400 اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان شرکت نماینده در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه 20 اسفند 99 شروع و به مدت 7 روز ادامه خواهد یافت.

وی بیان نمود: همچنین ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری نیز ساعت هشت 16 فروردین 1400 شروع شده و به مدت 7 روز ادامه می یابد.

خوان پایه گفت: بر اساس تبصره 3 ماده 30 قانون انتخابات شورای اسلامی شرکت داوطلبان در انتخابات شوراها منوط به عدم سوء پیشینه است.

وی ادامه داد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر می توانند از تاریخ 20 آذر سال جاری با حضور در دفاتر خدمات قضایی و یا پلیس 10+ و یا به وسیله سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام و در هنگام ثبت نام آن را ارایه نمایند.

فرماندار گچساران گفت: متقاضیان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و نیروهای عشایری نیز از 16 دی 99 می توانند به وسیله این دفاتر و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی نسبت به دریافت عدم سوء پیشینه خود اقدام نمایند.

وی توضیح داد: شهرداران، مدیران مناطق شهرداری و موسسات و شرکت های وابسته و دهیاران از عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای محل خدمت محرومند، مگر آنکه قبل از ثبت نام از سمت خو استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

خوان پایه گفت: مدیران کل تشکیلات ستادی وزارتخانه ها و سازمان ها و ادارات دولتی و سایر روسا، مدیران و سرپرستانی که حوزه مسئولیت آنان به کل کشور تسری دارد از عضویت در شوراها اسلامی سراسر کشور محرومند مگر آن که قبل از ثبت نام از سمت خود استعفا داده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشد.

وی توضیح داد: هم اکنون بیش از 179 نفر عضو شورای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان هستند که ظرفیت مناسبی برای انجام خدمات در این شهرستان هستند.

بیش از 56 روستای این شهرستان دارای شورای اسلامی می باشند.

شهرستان گچساران دارای 156 هزار نفر جمعیت است که در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 648

به "خبرنگاران ثبت نام انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید