خان محمدی: هیات مدیره پرسپولیس خوب کار نکرده است

به گزارش مجله شهبازی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم از معدود فرصت های خود در ملاقات برابر فولاد اسفاده کرد.

خان محمدی: هیات مدیره پرسپولیس خوب کار نکرده است

حسن خان محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی پرسپولیس برابر فولاد اظهار کرد: پرسپولیس در مجموع موقیت زیادی ایجاد نکرد و فولاد هم خیلی قدرتی ظاهر شد. پرسپولیس سعی داشت از فرصت ها به خوبی استفاده کند که همین امر رخ داد و توانست از معدود فرصت های خود بهره ببرد و به گل برسد.

وی اضافه کرد: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم اما در نیمه دوم بعد از پنالتی فولاد شرایط بازی تغییر کرد و فشار روی پریسپولیس بیشتر شد. در ادامه پرسپولیس به خوبی توانست بازی را کنترول کند با گل زنی نورالهی که خیلی هم تحت فشار بود، توانست سه امتیاز بازی را بگیرد.

خان محمدی ادامه داد: این بازی با ملاقات برابر استقلال متفاوت و پرسپولیس بازی متفاوتی ارائه می کرد. فولاد قدرتی بازی می کرد که مقابل این نوع تیم ها باید شیوه خاص خودتان را داشته باشید. تیم های قدرتی فضا را می بندند و کار برای طراحی حمله سخت می گردد. پرسپولیس به خاطر چند بازی اخیر که خوب نتیجه نگرفته بود، تحت فشار قرار داشت و به همین خاطر کوشش زیادی انجام داد که برنده بازی باشد. نکته مهم این ملاقات شناخت از تیم حریف بود که نشان می داد کادر فنی پرسپولیس به خوبی حریف را بررسی نموده تا با شناخت کامل برابر فولاد بازی کند. به همین خاطر نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی می شناخت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره هیات مدیره این باشگاه هم گفت: متاسفانه هیات مدیره باشگاه خوب عمل ننموده که منجر به بروز مسائلی شده است. سر منشا این مسائل هم همینی بود که آقای گل محمدی به آن اشاره کردند. این مسائل روی روح و روان بازیکنان تاثیر گذاشته بود.

او ادامه داد: باید پذیرفت که با جدایی بشار رسن، بازی سازی را در پرسپولیس از دست دادیم. الان پرسپولیس نوع دیگری بازی می نماید تا جای خالی رسن پر گردد. پرسپولیس چند سال شاکله خود را حفظ کرد اما در این فصل شاکله تیم حفظ نشد و همین امر مسائلی را ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 722

به "خان محمدی: هیات مدیره پرسپولیس خوب کار نکرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خان محمدی: هیات مدیره پرسپولیس خوب کار نکرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید