خانه ملت ، ایری: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارسال شد

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارسال طرح اصلاح قانون نظام مهندسی به کمیته فنی و اجرایی و مهندسی جهت بررسی بیشتر خبر داد.

خانه ملت ، ایری: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارسال شد

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست روز یک شنبه 16 آبان ماه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: دستور کار اول کمیسیون عمران مجلس بررسی لایحه ارجاع اختلاف بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ایندیا پورتز گلوبال لیمیتد به داوری بود. این لایحه دارای یک ماده واحده بود که بر اساس آن، در صورت بروز اختلاف میان شرکت هندی و سازمان بنادر مرجع رسیدگی را کشور ثالث قرار گیرد.

وی ادامه داد: این لایحه برای قراردادی بود که هنوز منعقد نشده است لذا برای بررسی و تصمیم گیری باید قرارداد اصلی نیز مورد ارزیابی اعضای کمیسیون قرار بگیرد. از این رو با توجه به وجود ایرادات شکلی و فرآیندی لایحه مذکور به کمیته بنادر و دریانوردی ارجاع شد تا مجدداً مورد بررسی قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان دستور کار دوم کمیسیون عمران بود که در جلسات گذشته تا ماده 4 آن مورد بررسی قرار گرفته بود و در این جلسه به منظور بررسی بیشتر و جامع تر به کمیته نظام های فنی و اجرایی و مهندسی کمیسیون ارسال شد تا مجدداً برای جمع بندی نهایی در کمیسیون مطرح شود.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1162

به "خانه ملت ، ایری: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ملت ، ایری: طرح اصلاح قانون نظام مهندسی برای بررسی بیشتر به کمیته تخصصی ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید