حسینی: شرایط اقتصادی ما خراب است و دست مان به جایی بند نیست، انصاری فرد قول داد مسائل حل گردد

به گزارش مجله شهبازی، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، اوضاع اقتصادی این باشگاه را خراب توصیف و ابراز امیدواری کرد که این مسائل حل گردد.

حسینی: شرایط اقتصادی ما خراب است و دست مان به جایی بند نیست، انصاری فرد قول داد مسائل حل گردد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیدجلال حسینی پس از رجحان 2 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز گفت: بازیکنان باتجربه حریف در کنار بازیکنان جوان تراکتور عالی بودند، اما بازیکنان ما خیلی کوشش کردند و سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم. بازی حساسی بود و درگیری ها خیلی زیاد بودند.

وی درباره شرایط اقتصادی باشگاه پرسپولیس و مطالبات بازیکنان این تیم توضیح داد: اوضاع اقتصادی خراب است. قول دادند مسائل حل گردد و منتظر این هفته هستیم تا ببینیم شرایط بهتر می گردد یا خیر. بازیکنان ما شرایط خوبی ندارند. مسائل خیلی زیاد است و انصاری فرد الان درباره حل مسائل قول داد. امیدوارم این مسائل حل گردد، چون اصلاً شرایط خوبی نداریم. ما از سال گذشته طلب داریم، اما هیچ نگاهی نمی گردد و دست مان به جایی بند نیست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره قضاوت محمدرضا اکبریان در ملاقات تیمش مقابل تراکتور خاطر نشان کرد: احساس می کنم او درباره اخطارهایی که به بازیکنان ما داد، خیلی اشتباه داشت. بازیکن تراکتور داشت تعویض می شد، اما داور به بیرانوند کارت زرد نشان داد. این اتفاقات اشکال دارد که امیدوارم رفع شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 49

به "حسینی: شرایط اقتصادی ما خراب است و دست مان به جایی بند نیست، انصاری فرد قول داد مسائل حل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: شرایط اقتصادی ما خراب است و دست مان به جایی بند نیست، انصاری فرد قول داد مسائل حل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید