توییتر قابلیت Circle را برای تمام کاربران فعال کرد

به گزارش مجله شهبازی، توییتر پس از نزدیک به 4 ماه آزمایش و آنالیز قابلیت Circle، ساعاتی قبل بیان کرد که این مشخصه برای تمام کاربران فعال شده است. کارکرد این قابلیت مانند Close Friends اینستاگرام است و به زبان ساده می توانید توییت هایی را برای دوستان نزدیک خود منتشر کنید.

توییتر قابلیت Circle را برای تمام کاربران فعال کرد

در حال حاضر برای بهره گیری از Circle توییتر می توانید حداکثر 150 نفر را به عنوان افراد نزدیک به خود معین کنید. بر اساس گزارش های منتشر شده، بخش قابل توجهی از کاربران توییتر که اکانت های عمومی دارند، به راحتی نمی توانند توییت های مختلفی را منتشر نمایند زیرا نگران بازخورد های دریافتی هستند.

توییتر اعلام نموده که بر اساس تست های اجرا شده، کاربرانی که از این قابلیت بهره می برند معمولا توییت های بیشتری را منتشر می نمایند و ضمناً لایک ها و پاسخ های بیشتری را دریافت می نمایند. در حال حاضر، بخشی از کاربران توییتر یک اکانت عمومی و یک اکانت خصوصی دارند که در اکانت دوم با نگرانی کمتری توییت منتشر می نمایند. اما حالا به لطف این معینه، دیگر احتیاج به استفاده از اکانت دوم کاهش پیدا می نماید.

طی ماه های گذشته توییتر با تغییرات گسترده ای روبرو شده و البته تقاضای تصاحب به وسیله ایلان ماسک و سپس کنار گذاشتن این معامله، توییتر را با حاشیه های گسترده ای روبرو نموده است. در هر صورت باید ببینیم آیا این معینه با استقبال گسترده ای از طرف کاربران روبرو می گردد یا نه. در همین زمینه می توانیم به ویژگی مشابه استوری اینستاگرام اشاره کنیم که توییتر فقط بعد از چند ماه، شکست این پروژه را اعلام نمود و کنار گذاشته شد.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1405

به "توییتر قابلیت Circle را برای تمام کاربران فعال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر قابلیت Circle را برای تمام کاربران فعال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید