تور ایتالیا ارزان: توقف پی اس جی مقابل بروخه، پیروزی لیورپول برابر میلان، شکست اینتر مقابل رئال مادرید

به گزارش مجله شهبازی، خبرگزاری خبرنگاران- اولین بازی تیم پرستاره پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ناامید کننده تساوی تمام شد.

تور ایتالیا ارزان: توقف پی اس جی مقابل بروخه، پیروزی لیورپول برابر میلان، شکست اینتر مقابل رئال مادرید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، بروخه میزبان پاری سن ژرمن بود. در شبی که ام باپه سازنده گل پاریسی ها بود و دچار مصدومیت شد، بلژیکی ها نمایش شجاعانه ای داشتند و حریف پرستاره خود را متوقف کردند.

توضیح گل ها:

بروخه 0-1 پاری سن ژرمن؛ آندر هررا 15`: ام باپه از سمت چپ حرکت کرد و دفاع بروخه را به هم ریخت، پاس کاتبک این بازیکن را آندر هررا وارد دروازه بروخه کرد.

بروخه 1-1 پاری سن ژرمن؛ هانس فاناکن 27`: سوبول از سمت چپ یک ارسال زمینی انجام داد، فاناکن به سرعت از راه رسید و گل تساوی را به ثمر رساند.

- لایپزیشی ها با وجود شکست در این مسابقه نمی توانند از دست تیم خود ناراضی باشند. منچسترسیتی در یک بازی مجذوب کننده و دلنشین، لایپزیش را با 6 گل بدرقه کرد. در این مسابقه کریستوفر انکونکو با ثبت هت تریک، یکی از رجحانن شب های فوتبالی خود را سپری کرد. بعلاوه جک گریلیش توانست در اولین بازی اروپایی خود، یک گل بزند و یک پاس گل هم بفرستد. با این نتیجه، منچسترسیتی حالا صدرنشین گروهی است که پاری سن ژرمن و بروخه هم در آن حضور دارند. سیتیزن ها در بازی بعدی باید شنبه پیش رو در اتحاد به مصاف ساوتهمپتون بروند و لایپزیش هم در همان روز، در هفته پنجم بوندسلیگا مهمان کلن خواهد بود.

توضیح گل ها:

منچسترسیتی 1-0 لایپزیش؛ آکه (16): روی کرنر ارسالی جک گریلیش، آکه درست در جلوی دروازه بلندتر از همه به هوا برخاست و با یک ضربه سر محکم، دروازه گولاشی را باز کرد.

منچسترسیتی 2-0 لایپزیش؛ موکیله (28): دی بروین در سمت راست زمین به خوبی از یار حریف عبور کرد و ارسالی را به دهانه دروازه داشت که موکیله آن را قطع کرد و به اشتباه توپ را درون دروازه خودی فرستاد.

منچسترسیتی 2-1 لایپزیش؛ انکونکو (42): فورسبرگ توپ را به سمت تیر دورتر ارسال کرد، موکیله خطر را حفظ کرد و این انکونکو بود که توپ را به گوشه سمت چپ دروازه رساند.

منچسترسیتی 3-1 لایپزیش؛ محرز (2+45): کلوسترمان با دستش، سد راه ضربه سر فران تورس شد و بدین ترتیب تیم میزبان یک ضربه پنالتی به دست آورد. محرز پشت توپ ایستاد و آن را دور از دستان گولاشی به گوشه بالایی سمت راست دروازه فرستاد.

منچسترسیتی 3-2 لایپزیش؛ انکونکو (51): روی سانتر اولمو، انکونکو آزادانه به محوطه جریمه رسید و با ضربه سر گلزنی کرد. این گل در شرایطی به ثمر رسید که دی بروین در نزدیکی های دایره مرکز میدان، نقش بر زمین شده بود.

منچسترسیتی 4-2 لایپزیش؛ گریلیش (56): گریلیش از سمت چپ در عرض حرکت کرد و با شوت کات دار خود، توپ را وارد دروازه لایپزیش کرد تا رجحان دو گله سیتیزن ها به آن ها برگردد.

منچسترسیتی 4-3 لایپزیش؛ انکونکو (73): انکونکو با فرار از تله آفساید حریف، از یک زاویه نه چندان ایده آل ادرسون را مغلوب کرد تا هت تریکش کامل گردد.

منچسترسیتی 5-3 لایپزیش؛ کانسلو (75): کانسلو پس از دریافت پاس از گوندوعان، شانس خود را امتحان کرد و توپش به زیبایی در گوشه دروازه جای گرفت تا یکی از گل های دیدنی این بازی از راه برسد.

منچسترسیتی 6-3 لایپزیش؛ ژسوس (85): پس از ناتوانی لایپزیش در دفع درست کرنر حریف، گل ششم را هم دریافت کرد. VAR پس از بازبینی صحنه، آفسایدی از دیاز اعلام نکرد تا گل ژسوس مورد قبول واقع گردد.

- احتمالا پیش بینی می شد لیورپول پیروز این ملاقات گردد اما عملکرد میلان در دقایق خاصی از بازی، قابل تحسین بود. آن ها پس از سال ها به لیگ قهرمانان اروپا بازگشتند، برای اولین بار در تاریخ به آنفیلد رفتند و برابر این تیم قدرتمند و بی نقص، نمایش خوبی انجام دادند. این گروه در ملاقاتهای آینده، شاهد ملاقاتهای بسیار مجذوب کننده تری خواهد بود.

توضیح گل ها:

لیورپول 1-0 میلان؛ الکساندر آرنولد 9`: لیورپول که واقعا نفس میلان را گرفته بود، بالاخره به حقش در دقایق ابتدایی رسید و الکساندر آرنولد روی حرکت تیمی زیبا، با شوتی دروازه میلان را باز کرد. البته شوت او پس از برخورد به فیکایو توموری کمی جهت عوض کرد اما سازنده اصلی گل، خودش بود.

لیورپول 1-1 میلان؛ آنته ربیچ 42`: میلان که بالاخره توانسته بود از زیر پرس سنگین و وحشتناک لیورپول درآید، بالاخره روی یک ضدحمله عالی به گل رسید. رافائل لیائو به خوبی ربیچ را در گوشه زمین دید که در حال حرکت به سمت دروازه است و ربیچ پس از دریافت توپ، با شوتی محکم حساب کار را 1-1 کرد.

لیورپول 1-2 میلان؛ براهیم دیاز 45`: کامبک عجیب و باورنکردنی میلان. بلافاصله پس از گل اول، این بار دوباره آنته ربیچ در نقش سازنده گل ظاهر شد و توپ را به رافائل لیائو فرستاد. ژوتا که توانسته بود روی خط دروازه توپ را برگرداند، نتوانست مانع گلزنی براهیم دیاز گردد.

لیورپول 2-2 میلان؛ محمد صلاح 48`: پاس عالی دیووک اوریگی به عمق خط دفاع میلان، با غفلت توموری به صلاح رسید. صلاح که با منیان تک به تک شده بود، به راحتی دروازه میلان را باز کرد تا لیورپول خیلی سریع به بازی برگردد.

لیورپول 3-2 میلان؛ جردن هندرسون 69`: دفع ناقص بن ناصر باعث شد توپ در موقعیت بسیار خوبی برای هندرسون قرار بگیرد. کاپیتان لیورپول از این فرصت استفاده کرد و با شوتی بسیار زیبا و سهمگین، دروازه روسونری را باز کرد. هیچ کاری از دست منیان برنمی آمد.

- طرفداران اینتر هرگز نام رودریگو گوئس را فراموش نخواهند کرد. رئال مادرید در شبی که بیشتر تحت فشار میزبان خود بود و واکنش های فوق العاده کورتوا بارها آنها را نجات داد، در نهایت با صبوری و تجربه خود پیروز شد به سه امتیاز اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دست پیدا کند؛ رودریگو گوئس که فصل گذشته هم در دقایق پایانی گل رجحان تیم زیدان را به ثمر رسانده بود، این بار در نقش قهرمان آنچلوتی ظاهر شد. در نهایت تجربه کارلو آنچلوتی به سیمونه اینزاگی چربید و دو بازیکن تعویضی جوان رئال مادرید سرنوشت بازی را رقم زدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1074

به "تور ایتالیا ارزان: توقف پی اس جی مقابل بروخه، پیروزی لیورپول برابر میلان، شکست اینتر مقابل رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: توقف پی اس جی مقابل بروخه، پیروزی لیورپول برابر میلان، شکست اینتر مقابل رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید