تردد تورهای ورزشی باید با اخذ مجوز صورت گیرد

به گزارش مجله شهبازی، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس راه گیلان از جلوگیری تردد تورهای غیرمجاز اطلاع داد و گفت: تردد تورهای ورزشی در سطح معابر برون شهری باید با اخذ مجوز، هماهنگی های لازم و رعایت قوانین و مقررات صورت گیرد.

تردد تورهای ورزشی باید با اخذ مجوز صورت گیرد

سرهنگ جاور صفاری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سطح جاده های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، اظهار کرد: خودروهای سبک، سنگین و مسافربر و موتورسیکلت ها در معابر برون شهری حرکت می نمایند که مسئولان کاروان های ورزشی باید حساسیت ویژه ای بر ایمنی تردد ورزشکاران به ویژه دوچرخه سواران داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد دوچرخه سواران در سطح جاده می تواند صدمات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد، ادامه داد: مدتی قبل یک فقره تصادف بین کامیون و دوچرخه که در قالب تور ورزشی نیز بوده به جان باختن راکب دوچرخه در صحنه تصادف منجر شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اعلام اینکه تردد تورهای ورزشی در سطح معابر برون شهری باید با اخذ مجوز، هماهنگی های لازم و رعایت قوانین و مقررات صورت گیرد، گفت: از این رو پلیس راه استان ضمن حمایت از تورهای مجاز ورزشی و یاری به ارتقاء فرهنگ دوچرخه سواری و حفظ سلامت ورزشکاران، بدون اغماض از تردد تورهای غیرمجاز به خصوص در تعطیلات سرانجام هفته جلوگیری می نماید.

این مقام انتظامی در سرانجام بر تردد دوچرخه سواران از جهت ویژه ای که برای آنها تعریف شده تاکید نمود و اضافه نمود: دوچرخه سواران باید از تجهیزات لازم مانند کلاه ایمنی، ساق بند و دیگر وسایل ایمنی این ورزش استفاده و از حرکت در نقاط کور وسایل نقلیه و تردد هنگام تاریکی هوا بدون چراغ جلو و عقب خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 959

به "تردد تورهای ورزشی باید با اخذ مجوز صورت گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد تورهای ورزشی باید با اخذ مجوز صورت گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید