ایده و راه حل بازسازی ساختمان

به گزارش مجله شهبازی، ایده و راه چاره بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان قدیمی ممکن است در بعضی موارد، هزینه های زیادی را تحمیل نماید. گاهی اوقات ساختمانهایی که احتیاج به نوسازی دارند، سریعا باید تعمیر شوند و یا آپارتمان تان به نوسازی دوره ای احتیاج دارد تا با تغییر زمان و احتیاجهای ساکنین خانه هماهنگ باشد. احتیاجی به نگرانی از جهت تکمیل نوسازی با بودجه تان نباشید. چند ایده و راه چاره بازسازی ساختمان در ادامه ذکر می کنیم که با هزینه کم می توانید کار نوسازی را به انجام برسانید.

ایده و راه حل بازسازی ساختمان

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

استفاده از پتانسیل فضا

یک ایده و راه حل بازسازی ساختمان استفاده صحیح از فضا است. زمانی این آپارتمان در طبقه همکف احتیاج به بازسازی کامل داشت. در طی سال هایی که ساخته شده و افرادی در آن زندگی نموده بودند، کسی به فکر استفاده بهینه از نور موجود را نیافتاده بود. کفپوش و دیوارها نیز احتیاج به بازسازی داشتند. خوشبختانه فضا عظیم بود و محیط برای اجرای طرح مدرن مناسب بود.

استفاده از پتانسیل فضا در بازسازی ساختمان

آیا این فضا را می شناسید؟ فضا به طور کامل با توجه به احتیاج صاحبان فعلی آن، تغییر داده شده است. فضای بسیار تاریک و غیرقابل سکونت به یک اتاق نشیمن مدرن تبدیل شد. کف پوش های جدید نصب شده اند و دیوارها بازسازی و بازسازی شده اند. تعویض وسایل و همچنین کاغذ دیواری نیز از جمله مسائلی هستند که در ایجاد تغییرات اساسی در فضای محیط نقش دارند.

تاثیر نور بر محیط

این اتاق خواب کوچک با فضای ناخوشایندی که دارد، شبیه به هرچیزی هست به جز اتاق خواب. هیچ تلاشی برای استفاده صحیح از قسمت بالای سقف آن نشده است. دیوارها نشانه فرسودگی هستند و فضایی ناامید کننده به وجود آورده اند. پس از بازسازی، با یاری دریافت از ایده و راه حل بازسازی ساختمان، همان فضا پرنور و شاد به نظر می رسد. کوچک بودن فضا، طراح را مجبور به قرار دادن تخت خواب مستقیما در زیر پنجره می نماید. استفاده از پنجره عظیم باعث می گردد فضا عظیم تر به نظر آید و نور بیشتری به اتاق برند. نصب قفسه بر روی دیوار نیز باعث استفاده بهینه از فضا می گردد.

طراحی متناسب با فضا

آشپزخانه های کوچک و کم نور در بعضی موارد شلوغ به نظر می رسند. محیط آشپزخانه تاریک باعث رشد قارچها می گردد. قبل از انجام بازسازی آشپرخانه، به دلیل فضای کوچک و استفاده ناصحیح از محیط، حتی فضای برای حرکت در آشپرخانه موجود نیست. پس از انجام کار با ترفندها، ایده و راه حل بازسازی ساختمان، با طراحی یک آشپزخانه پر نور و زیبا، به نظر می رسد اینجا به فضایی دلچسب برای تهیه غذاهای خوشمزه تبدیل شده است. استفاده از کابینت های متناسب با فضا، استفاده از رنگ های ساده مانند سفید و کرم، پنجره های عظیم و چیدمان درست، همگی در به وجود آوردن فضای روشن و شاد موثر هستند.

تاثیر نور بر محیط در بازسازی آشپزخانه

اجرای دیوار و سقف کاذب

با ایده و راه حل بازسازی ساختمان می توان به راحتی با هزینه کم و مناسب تغییراتی چشمگیر در فضا ایجاد کرد. علی رغم اینکه اتاق نشیمن، فضایی عظیم و بی نظیر دارد، استفاده از سایه ها و رنگهای خنثی، نور کم اتاق و چیدان نامناسب باعث می گردد ناخوشایند و خسته کننده به نظر برسد. در صورتی که بتوان در بازسازی ساختمان، از دیوار سازی و سقف کاذب استفاده نمایید، می توانید تغییرات عمده و را به چشم ببینید. پس از بازسازی طراح داخلی تیم تخصصی رویامال از کاغذ دیواری برای اضافه کردن بافت به فضا و تصویر زمینه استفاده نموده است.

منبع: رویا مال
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 205

به "ایده و راه حل بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده و راه حل بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید