ایده هایی جدید برای تغییر دکوراسیون خانه در سال 2020

به گزارش مجله شهبازی، با پیشرفت طراحی داخلی و دکوراسیون، عموماً ایده های جدیدی برای تغییر دکوراسیون به وجود می آیند. این ایده های جدید گاهی تمام سنت های پیشین گذشته را زیر سوال می برند و آن ها را زیر و رو می نمایند و گاهی تنها تغییر جزئی هستند. امروز قرار است تعدادی از این ایده های تغییر جدید را برای شما توضیح دهیم که تا اکنون شناخته شده اند.

ایده هایی جدید برای تغییر دکوراسیون خانه در سال 2020

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

یک ایده تغییر دکوراسیون این است که قفسه های مربعی و مستطیل شکل سنتی را فراموش نموده و یونیتی را انتخاب کنید که به نوعی نامتقارن باشد. در تصویر زیر واحد های قفسه بندی از نظر ارتفاع، اندازه و طراحی زاویه منحصر به فرد و متفاوت هستند، اما همه آن ها در یک واحد دیواری منسجم جای می گیرند. با وجود تمام خطوط زاویه دار و ابعاد متفاوت، این واحد دیواری بسیار چشم نواز و هنری است و فضای بسیار زیادی نیز برای همه کتاب ها و لوازم جانبی شما دارد.

در گذشته عموماً همه میزهای قهوه، مربع یا مستطیل شکل بودند، اما خوشبختانه امروزه دیگر این چنین نیست. طراحان جدید، مجموعه عظیمی از سبک های نامتقارن یا چند ضلعی ایجاد نموده اند که به تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن شما جذابیت بیشتری هدیه می نمایند. این میز قهوه عظیم، دکوراسیون فضای زندگی شما را با شکل ارگانیک خود دگرگون می نماید و تا حدودی یادآور یک پیانو است. نمونه تصویر زیر عظیم است، اما می توانید یک میز قهوه منحصر به فرد در اندازه کوچک تر نیز برای خود تهیه کنید.

خرید آنلاین 39 مدل بهترین ماوس پد با کیفیت + قیمت

تغییر دکوراسیون سبُک با استفاده از نور

ما در خصوص یک چراغ کف پوش پایه و کسل نماینده صحبت نمی کنیم، بلکه در عوض به دنبال یک تغییر دکوراسیون جادویی تر و هنری تر هستیم. هر خانه، گوشه ای تاریک با یک جایگاه دارد که می تواند از نور بهره بیشتری ببرد. شاید شما به مرور زمان و هنگام مطالعه این مسئله را در خانه خود کشف نموده باشید. در هر صورت، چراغ های کفپوش عظیم، قوسی و مدرن مانند تصویر زیر همراه با سبک های ساده وجود دارد که می توانید برای داشتن نور بیشتر محیط، آن را در گوشه ای از دکوراسیون خانه قرار دهید.

انتها دادن دکوراسیون یک خانه با اتاق هایی پر از قطعات شلوغ و سنگین اصلاً کار دشواری نیست. شاید مبلمان شما با یک لامپ کفپوش که دارای پایه سنگین و یک میز جانبی سنگین و پرکار است، هماهنگ شده باشد. این قطعات به خودی خود، می توانند بسیار جذاب باشند، اما در کنار هم، تبدیل به قطعات بسیار قابل توجهی می شوند که ممکن است به یک فضا احساس ناخوشایند و حتی افسرده نماینده ای اضافه نمایند. اگر نمی توانید یک تغییر دکوراسیون کلی ایجاد کنید، سعی کنید یک یا دو عنصری را که ظاهر سبک تر دارند، جایگزین کنید. در اینجا، جایگاه های عظیم با یک لامپ کفپوش فلزی باریک و شیک و یک میز فلزی به خوبی جفت شده اند.

خرید 41 مدل ماوس بی سیم درجه یک در بازار + قیمت

تغییر دکوراسیون با استفاده از طرح های قدیمی

عموماً تخت کانوپی برای بسیاری از افراد یادآور تخت های قدیمی مادرعظیم ها به سبک قدیمی انگلیسی می باشد. اما تخت های کانوپی امروزی، تا حد زیادی سایبان پارچه ای را تغییر داده و درعوض بر عنصر قاب مینیمالیستی و در عین حال قابل توجه در تغییر دکوراسیون متمرکز شده اند. این تختخواب زرق و برق دار از چوب دست ساز زیبا ساخته شده و به نظر یک میراث خانوادگی می رسد.

یکی دیگر از ایده های جدید تغییر دکوراسیون، تغییر مبلمان های کاملاً پوشیده دهه 1990 و اوایل 2000 به سمت نمونه های جدیدتر است. انتخاب یکی از مبل ها به سبک تصویر زیر، ایده ای بسیار مناسب برای تغییر دکوراسیون خانه هایی است که نسبت به گذشته رسمیت کمتری دارند. جایگاه های در مقیاس عظیم و کوسن های بدون ساختار باعث می شوند که بر روی آن ها رها شده و استراحت کنید، چه این استراحت تماشای تلویزیون باشد و چه خواندن یک کتاب. علاوه بر این، وقتی تعداد مهمانان زیاد است، فضای کافی برای نشستن وجود دارد.

یک نمونه تغییر دکوراسیون، خروج چراغ های آویز از آشپزخانه به سمت نقاط دیگر خانه و از جمله دکوراسیون اتاق نشیمن است. اگر در خصوص آن ها به خوبی فکر کنید، متوجه می شوید که بالای فضای میز قهوه ایده آل هستند؛ زیرا نه تنها فضا را روشن می نمایند بلکه کانون توجه را نیز روی میز قرار می دهند. اغلب، مرکز اتاق تاریک تر است؛ زیرا بیشتر افراد تمایل دارند که از لامپ های رومیزی و کف برای فضای زندگی، به جای تعداد زیادی چراغ های آویزان استفاده نمایند.

خرید 39 مدل بهترین اسپیکر رومیزی و دسکتاپ (بلندگو)

منبع: اتاق
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 332

به "ایده هایی جدید برای تغییر دکوراسیون خانه در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی جدید برای تغییر دکوراسیون خانه در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید