تور ارزان استرالیا: اولین پارک زیپ لاین استرالیا افتتاح شد

به گزارش مجله شهبازی، طبیعت بکر جنگل را در پارک زیپ لاین Live Wire در استرالیا تجربه کنید تا از ارتفاعی بیش از ده متر، شاهد منظره ها نفس گیر جنگلی باشید.

تور ارزان استرالیا: اولین پارک زیپ لاین استرالیا افتتاح شد

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

اولین پارک ماجراجویی منفصل از شبکه استرالیا در قلب منطقه جاده اقیانوس کبیر (Great Ocean Road) در ویکتوریا افتتاح شد. پارک Live Wire که در میان انبوهی از درختان سر به فلک کشیده پارک ملی آتوی (Otway) ساخته شده، یک فضای ماجراجویانه برای همه سنین فراهم نموده است.

پارک Live Wire که طراحی آن طوری صورت گرفته که کم ترین تاثیر را روی محیط زیست داشته باشد، تجارتی پایدار است که انرژی آن به طور کامل به وسیله طبیعت تامین می گردد. برق مورد احتیاج آن از انرژی خورشیدی تامین می گردد، همه آب محل برای استفاده در پارک جمع آوری و برای کاهش فاضلاب، تصفیه می گردد تا استفاده از منابع طبیعی به به صورت بهینه انجام گردد. دیگر چه چیزی احتیاج دارند؟

در این پارک، زیپ لاین 525 متری Shockwave هم وجود دارد که اگر این ویژگی هم نمی تواند شما را راضی کند، می توانید منظره ها نفس گیر Blue Gums را از روی پل معلق Canopy Circuit با طول 120 متر دیدن کنید.

اگر می خواهید از پله ها بالا بروید و از بالابر استفاده نکنید، می توانید از Super Circuit استفاده و از میان 53 فعالیت فیزیکی و ذهنی چالش برانگیز آن عبور کنید و لختی در میان زمین و هوا معلق بمانید. از شرکت نمایندگان خواسته می گردد تا همان حین که از طناب ها آویزان شده اند، از میان درختان عبور می نمایند و با استفاده از طناب های بانجی 10 متری QuickJump فوق انرژی، استقامت خود را بسنجند و مغز خود را آماده کلنجار رفتن با معماهای دیگر نمایند.

بچه ها هم می توانند چابکی خود را در Short Circuit تست نمایند: یک راستا پرمانع و مهیج با 26 فعالیت ترسناک برای جوان ترها تا این راستا را با احساس دستیابی به موفقیت به خاتمه برسانند.

این کسب و کار خانوادگی متعلق به مردم محلی است که عاشق محیط زیست خود هستند و می خواهند شگفتی های طبیعی پارک ملی Otway را با بازدیدنمایندگانی که برای ماجراجویی به آنجا می آیند، قسمت نمایند.

در امتداد جاده اقیانوس کبیر، در قلب پارک Otways در جنگل بیچ (Beech Forest)، زیپ لاین آتوی تجربه ای مشابه را تدارک دیده است که خاطره آن سال ها در خاطر بازدیدنمایندگان باقی می ماند؛ آن ها می توانند با رهبری یک پیشاهنگ در راستای در میان جنگل های بارانی پیاده روی نمایند. راستا 600 متری Tree Top Walk در سپتامبر 2003 افتتاح شد و یک زیپ لاین هم در سال 2010 به آن افزوده شد.

راستاهای دیگر پیاده روی در استرالیا شامل راستا Llawarra Fly Treetop در ارتفاعات جنوبی نیو ساوت ولز؛ راستاTahune Airwalk در جنگل ایالتی تاهون (Tahune)، تاسمانی؛ راستا Giants Treetop در پارک ملی Walpole-Nornalup در غرب استرالیا و راستا Mamu Rainforest در کوئینزلند است.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1245

به "تور ارزان استرالیا: اولین پارک زیپ لاین استرالیا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: اولین پارک زیپ لاین استرالیا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید