انتشار تصاویر قالب های فلزی آیفون 14

به گزارش مجله شهبازی، قالب های فلزی آیفون 14 ساخته شده است. براساس جدیدترین تصاویر منتشر شده، قالب فلزی 6.1 اینچی برای ساخت قاب آیفون 14 و آیفون 14 پرو و قالب فلزی 6.7 اینچی برای ساخت قاب آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس، آماده شده است.

انتشار تصاویر قالب های فلزی آیفون 14

به گزارش خبرنگاران، قبلاً رندر های مبتنی بر CAD از سری آیفون 14 را دیده بودیم و اکنون به نظر می رسد که این طراحی به اندازه کافی به شکل نهایی نزدیک شده است تا شروع به تولید قالب های فلزی شود. این قالب های فلزی در ساخت قاب های گوشی استفاده می شوند. عکس های این قالب ها در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که تأیید می کند شرکت اپل گزینه های سایز پنل آیفون 14 را از سه گزینه به دو مورد کاهش خواهد داد.

همانطور که از برچسب های عکس می بینید، دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی وجود خواهد داشت. به این ترتیب کاملا واضح است که مدل مینی از خط تولید خارج شده است. از طرفی با رعایت سنت همیشگی، فقط مدل های پرو دارای دوربین سوم در پنل پشتی خواهند بود. مدل پرو و پرو مکس یک لنز تله فوتو بیشتر از مدل های غیرپرو دارند.

نسل آیفون 14 مجهز به دوربین های پریسکوپ نخواهد بود، اما گزارش شده است که دارای دوربین اصلی ارتقا یافته با سنسور 48 مگاپیکسلی است. این دوربین قادر به ضبط ویدیو های 8K و زوم دیجیتال بهتر خواهد بود. توجه داشته باشید که تنها مدل های پرو سنسور نو را دریافت خواهند کرد.

انتظار می رود که برجستگی های دوربین در دو مدل پرو آیفون 14 بزرگ تر و ضخیم تر از دو مدل پرو در آیفون 13 باشد که احتمالاً به خاطر وجود سخت افزار دوربین نو است. مدل های غیر پرو ممکن است با همان سخت افزار دوربین قدیم ارائه شوند. استفاده از سخت افزار های قدیمی به همین مورد ختم نمی شود و شایعاتی منتشر شده که آن ها از چیپست سال گذشته اپل، یعنی A15 استفاده خواهند کرد، در حالی که مدل های پرو، پردازنده نو A16 را دریافت خواهند کرد. این تراشه نو می تواند قدرت پردازش بیشتری برای ضبط ویدیو های 8K به ارمغان بیاورد.

با این حال مهم ترین تغییرات این نسل ممکن است در پنل جلویی باشد نه پنل پشتی. به هر حال، همان طور که در گزارش های پیشین هم اطلاع رسانی کرده بودیم، در آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس، انتظار می رود که از دو سوراخ پانچ، یکی بیضی و یکی دایره، به جای یک بریدگی ناچ استفاده شود؛ اما آیفون 14 و 14 مکس احتمالاً به مانند گذشته با همان طراحی بریدگی قطره ای ناچ عرضه می شوند. پیش بینی می شود که نرخ تازه سازی نمایشگر ها تا 120 هرتز افزایش یابد.

منبع: gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1347

به "انتشار تصاویر قالب های فلزی آیفون 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر قالب های فلزی آیفون 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید