افشای تصاویر و مشخصات گوشی ویوو NEX 5

به گزارش مجله شهبازی، به تازگی رندر های Vivo NEX 5 از طریق Equal Leaks و Apple Concepts Pro منتشر شده است که به نظر می رسد تصاویری که این منابع به اشتراک گذاشته اند بر اساس شایعاتی می باشد که پیرامون NEX 5 منتشر شده است.

افشای تصاویر و مشخصات گوشی ویوو NEX 5

به گزارش خبرنگاران یک منبع خبر قابل اعتماد چینی بنام WHY LAB ادعا کرده است که طراحی نشان داده شده در رندر های تازه بسیار نزدیک به طراحی واقعی واحد تولید NEX 5 است.تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش سوراخ دار با لبه های منحنی می باشد. در بالا و پایین نمایشگر این گوشی حاشیه های فوق العاده باریک وجود دارد و احتمالا دارای اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

در سمت راست این گوشی کلید تنظیم صدا و پاور مشاهده می شود. این گوشی دارای یک ماژول مستطیلی شکل و یک دوربین دایره ای در سمت چپ می باشد که در سمت راست آن Vivo | ZEISS نوشته شده است. دوربین این گوشی شامل دوربین های چهارگانه و فلاش LED است. طراحی پشتی گوشی کاملا با تصاویر منتشر شده قبلی فرق دارد. این دستگاه در سه رنگ آبی روشن، مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد.

مشخصات Vivo NEX 5

Vivo NEX 5 دارای ابعاد 168.5 در 76.5 در 9.2 میلی متر و و وزن 221 گرم است. احتمالا این دستگاه دارای یک نمایشگر 7 اینچی AMOLED E5 است که وضوح Quad HD و نرخ تازه سازی بالایی را ارائه می دهد و از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. NEX 5 با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی وارد بازار خواهد شد.

در خصوص جزئیات دوربین این گوشی اطلاعاتی منتشر نشده است، اما بنظر می رسد که مجهز به دوربین تله فوتو پریسکوپ 5 برابر باشد. این دستگاه احتمالاً درانواع مختلف 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1272

به "افشای تصاویر و مشخصات گوشی ویوو NEX 5" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات گوشی ویوو NEX 5"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید