اشتباه بزرگ داور علیه استقلال ، کارشناسی صحنه ای که آبی ها را از جام دورتر کرد

به گزارش مجله شهبازی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل قضاوت ملاقات بین استقلال و نفت آبادان پرداخت.

اشتباه بزرگ داور علیه استقلال ، کارشناسی صحنه ای که آبی ها را از جام دورتر کرد

به گزارش خبرنگاران نوذر رودنیل در مورد قضاوت کوپال ناظمی در ملاقات استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: با وجود بعضی اشتباهات، ناظمی و همکارانش با توجه به حساسیت بازی و شرایط جدولی، قضاوت به نسبت خوبی داشتند. این در شرایطی بود که طرفداران استقلال هم فشار زیادی روی داور آوردند. خطایی که داور گرفت و اخطارهایی که داد درست بود، اما در دقیقه 18 روی مهدی قائدی پنالتی شد که ناظمی به علت اینکه جاگیری خوبی نداشت، این خطا را اعلام نکرد.

وی اضافه کرد: پنالتی دقیقه 43 نیز به سود استقلال هم کاملاً درست بود، اما در صحنه گل مهدی ممی زاده به استقلال، زاویه تلویزیون چندان واضح نبود و البته همان صحنه را هم یک بار بیشتر نشان ندادند تا بتوانیم قضاوت بهتری نسبت به عملکرد داور داشته باشیم. نمی توانیم به طور دقیق بگوییم مهاجم صنعت نفت در آفساید بود یا خیر.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد کارت زرد گرفتن ریکاردو ساپینتو در دقیقه 69 شرح داد: همانطور که ساپینتو کارت زرد گرفت، علی فیروزی (سرپرست صنعت نفت) نیز حتما باید اخطار می گرفت، زیرا هر دو به سمت یکدیگر حمله کردند. اعلام هَند دروازه بان صنعت نفت در دقیقه 85 درست بود، 7 دقیقه وقت اضافه ای هم که داور برای نیمه دوم گرفت به درستی تشخیص داده شد. ضمن اینکه یک دقیقه و 30 ثانیه ای که بعد از وقت اضافه خاطرنشان کرد نیز منطقی بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1515

به "اشتباه بزرگ داور علیه استقلال ، کارشناسی صحنه ای که آبی ها را از جام دورتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه بزرگ داور علیه استقلال ، کارشناسی صحنه ای که آبی ها را از جام دورتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید