تور فرانسه: احداث فرودگاه تازه اهواز با سرمایه گذاری فرانسه

به گزارش مجله شهبازی، فرودگاه نو اهواز یکی از پروژه های ویژه راه و شهرسازی است و با توجه به دیداری که استاندار خوزستان با وزیر راه داشته این طور عنوان شده که طرح احداث فرودگاه در بسته سرمایه گذاری فرانسوی ها قرار می گیرد و کار ساخت آن بزودی آغاز خواهد شد.

تور فرانسه: احداث فرودگاه تازه اهواز با سرمایه گذاری فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

منوچهر رحمانی مدیرکل اداره راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای احداث فرودگاه نو اهواز، گفت:

پیگیری های کشوری و استانی احداث این پروژه انجام گرفته و تنها گره موجود برای احداث فرودگاه نو بحث سرمایه گذاری است که امیدواریم این مسئله نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی هر چه سریع تر حل گردد.

منوچهر رحمانی روز گذشته، در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی اهواز اعلام کرد که طبق توافق نامه های وزارتخانه با فرانسوی ها و در نظر گرفتن بسته سرمایه گذاری آن ها در بخش های مختلف کشور، در کوشش هستیم تا فرودگاه نو اهواز را نیز در این بسته سرمایه گذاری بگنجانیم تا گره احداث فرودگاه گگردده گردد.

رحمانی بعلاوه گفت که به دستور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور که به عنوان یکی از اعضای وزارتخانه فعالیت می نماید در اهواز حضور پیدا کرد و با آنالیز های میدانی از نزدیک با مسائل اجرای طرح احداث فرودگاه آشنا شد.

رحمانی در مورد سفر وزیر راه و شهرسازی به اهواز مطرح کرد:

امیدواریم طی این سفر که در هفته آینده انجام می گردد، بتوانیم علاوه بر افتتاح پروژه های مختلف، 4 پروژه خاص حوزه راه استان را پیگیری کنیم و شاهد تسریع عملیات در این 4 پروژه باشیم.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1216

به "تور فرانسه: احداث فرودگاه تازه اهواز با سرمایه گذاری فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: احداث فرودگاه تازه اهواز با سرمایه گذاری فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید