آگراندیسمان؛ کتاب عکس های برگزیده جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

به گزارش مجله شهبازی، تهران (پانا) - کتاب آثار برگزیده عکس سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با عنوان آگراندیسمان منتشر شد و در سایت این رویداد نهاده شد.

آگراندیسمان؛ کتاب عکس های برگزیده جشنواره تئاتر فجر منتشر شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید.

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، همزمان با سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر کتاب آثار برگزیده عکس سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با عنوان آگراندیسمان منتشر شد.

محتوای این کتاب که به صورت پی دی اف در سایت جشنواره به نشانی www.fitf.ir قابل دسترس است، شامل عکس های این دوره از جشنواره می گردد.

این کتاب به دبیری حسین مسافر آستانه، مدیریت مهدی آشنا، مسئولیت اجرایی مهتا کریمی، طراحی جلد و گرافیک حمیدرضا زنگنه، عکس مهدی آشنا و ترجمه نیما فردوسی تهیه شده است.

دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در یادداشتی برای مقدمه این کتاب نوشته است:

در دوران سخت و دشواری هستیم. این جمله را می توانست نویسنده ای در دوران قرون وسطی، یا شاعری در هنگامه همه گیری طاعون یا روزنامه نگاری در دوران آنفولانزای اسپانیایی نوشته باشد. اما این جمله تکرار هر روزه ماست. نقش هنر در نگارش و ثبت بحران های تاریخی با توجه به چند کتاب تاریخ هنر در پیش چشم ماست. جشنواره تئاترفجر و مشخصا بخش عکس و پوستر در این سال سخت چنین کارکردی دارند. هنرهای تجسمی در فقدان تئاترها بر صحنه و تعطیلی گالری ها و بی رونقی سینماها، همین نقش را بر عهده دارد.عکس ها روزگار ما را در این روزگار کرونایی ثبت می نماید و پوستر ها انعکاس این تاثیر را بر هنرمند آشکار می سازد. این بخش ها و مخصوصا سال جاری، نه ویترین رنگین تئاترهای اجرا شده،بلکه بر نمونی از تلخی رنگیست که در حال سپری کردن آنیم. روزگار سخت تمام می گردد و عکس ها و پوسترها می مانند.

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه تا 20 بهمن در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 710

به "آگراندیسمان؛ کتاب عکس های برگزیده جشنواره تئاتر فجر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگراندیسمان؛ کتاب عکس های برگزیده جشنواره تئاتر فجر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید