گوشی گیمینگ لنوو لیجن ماه آینده وارد بازار خواهد شد

به گزارش مجله شهبازی، بعد از انتشار شایعات و خبرهای زیاد پیرامون گوشی گیمینگ لنوو لیجن (Lenovo Legion)، بالاخره لنوو تاریخ رسمی رونمایی از این محصول را معین کرد.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن ماه آینده وارد بازار خواهد شد

در بازار فعلی گوشی های هوشمند، محصولات گیمینگ زیادی دیده نمی گردد اما همه آن ها قابلیت های جذابی با خود به همراه دارند. از سیستم های خنک کننده گرفته تا ماشه های پاپ آپ و شکل و شمایل عجیب و غریب که کاملا گویای کاربرد آن هاست.

لنوو لیجن نیز یکی از محصولات گیمینگ مورد انتظار است که قابلیت های جالبی دارد. مثلا دوربین سلفی آن به شکل پاپ آپ طراحی شده اما از کناره ها به بیرون می جهد و این یعنی لنوو می خواهد کاربران این محصول را همواره به شکل افقی نگه دارند.

پیش تر شاهد انتشار تیزری بودیم که در آن به تجربه کار با این محصول در حالت افقی اشاره می کرد چون به خاطر نمایشگر عظیم و کاربرد گیمینگ، کاربران تقریبا در بیشتر بازی ها باید گوشی را به صورت افقی نگه دارند و ظاهرا لنوو تمام قابلیت های گوشی را سازگار با همین حالت در نظر گرفته. جالب اینجاست حتی محل تعبیه دوربین های پشتی نیز در وسط است.

تیزر جدید، تجربه تمام افقی بی نظیر در گوشی گیمینگ لنوو لیجن را به نمایش می گذارد

اما امروز لنوو تیزری از گوشی گیمینگ جدید خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرد که به لطف آن، از تاریخ رسمی رونمایی از لنوو لیجن آگاه شدیم. این محصول قرار است از پردازنده اسنپدراگون 865 بهره ببرد و به همین خاطر پشتیبانی از اینترنت 5G را نیز در آن شاهد خواهیم بود.

پیش تر شنیده بودیم این محصول از لوازم جانبی گیمینگ، شارژر 90 واتی و سیستم خنک کننده مایع پشتیبانی می نماید ولی خب برای مشاهده عملکرد آن ها باید تا عرضه رسمی محصول منتظر بمانیم. به ادعای لنوو، این گوشی در بنچمارک AnTuTu توانسته امتیاز فوق العاده 600.000 را کسب نموده و هر محصول دیگر با پردازنده مشابه را پشت سر بگذارد.

در رابطه با خنک کننده این محصول هم باید به این نکته اشاره کنیم که ظاهرا لنوو درون آن یک فن تعبیه نموده که همواره روشن است و هنگامی هم که گوشی با بالاترین توان گرافیکی مشغول فعالیت باشد، از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری خواهد نمود.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن ماه آینده میلادی (جولای = 11 تیر - 10 مرداد) راهی بازار خواهد شد.

گوشی گیمینگ لنوو با امتیاز حیرت انگیز 600.000 در بنچمارک AnTuTu دیده شد!

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 340

به "گوشی گیمینگ لنوو لیجن ماه آینده وارد بازار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ لنوو لیجن ماه آینده وارد بازار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید