کاشت 1200 اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران

به گزارش مجله شهبازی، شهردارمنطقه 13 تهران از احداث باغچه و کاشت 1200 اصله نهال در حاشیه راستا دوچرخه سواری بزرگراه شهید دوران اطلاع داد.

کاشت 1200 اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه 13 درباره احداث فضای سبز اظهارداشت: همزمان با اجرای عملیات عمرانی راستا دوچرخه در بزرگراه شهید دوران، توسعه فضای سبز حاشیه این بزرگراه به طول 2 هزار متر در قالب بهسازی محور منتهی به قطب گردشگری شرق تهران و زیبا سازی نمای بصری حاشیه راستا دوچرخه بزرگراه شهید دوران با هدف بهبود اثرات محیط زیستی و افزایش سرانه فضای سبز از سوی اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه اجرا شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز اثرات مطلوبی در محیط زیست و بهبود سیمای بصری حاشیه بزرگراه دارد اضافه نمود: در این راستا حدود 1200 اصله نهال کاج و سرو در حاشیه بزرگراه شهید دوران کاشته شد.

شهردارمنطقه 13 بعلاوه به بازپیرایی فضای سبز و باغچه های خیابان پیروزی اشاره نمود و اظهارداشت: این طرح با کاشت نهال های برگ بو، ارغوان، زرشک، پیراکانتا در ضلع شمال و جنوب و تند راه و کند راه خیابان پیروزی به اجرا عایدی.

وی گفت: راستا دوچرخه بزرگراه شهید حدفاصل میدان شهید مهتدی تا درب اول بوستان جنگلی سرخه حصار با پیشرفت 90 درصدی در حال اجراست و به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1366

به "کاشت 1200 اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 1200 اصله نهال در حاشیه بزرگراه شهید دوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید