چشمی: سربازی رفتن یزدانی و مرادمند به رسانه ها چه ربطی دارد؟

به گزارش مجله شهبازی، مدافع استقلال می گوید سازمان نظام وظیفه می تواند 3 ماه به دو سرباز این تیم زمان بدهد.

چشمی: سربازی رفتن یزدانی و مرادمند به رسانه ها چه ربطی دارد؟

به گزارش خبرنگاران، روزله چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم برابر فجرسپاسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما همه بابت این اتفاقات ناراحت هستیم. این دو بازیکن برای باشگاه ما زحمت زیادی کشیدند و باشگاه ما یکسری درخواست قانونی ارسال نموده است. ما نگفتیم که نمی فرایند زیرا همه باید آن را انجام دهند اما اگر سه ماه به تعویق بیفتد، اتفاقی نمی افتد. مشکل من با یکسری اشخاصی است که به این موضوع ربطی ندارند اما دخالت می نمایند. رسانه ها چرا سنگ این مساله را به سینه می زنند که این دو باید به سربازی بفرایند؟ یکسری رقبا در قضیه گل گهر هم دخالت کردند.

وی ادامه داد: دو جوان به اینجا رسیده اند و فقط می خواهیم سه ماه تعویق بیفتد. ما درخواست های قانونی داده ایم. چرا رسانه ها به نتیجه گیری استقلال نمی پردازند؟ ما می بریم، می گویند قشنگ بازی نمی نمایند! در مورد این قصه هر روز رسانه ها حرف می زنند. همه را باید به یک چشم نگاه کنید و در کارهایی که به شما مربوط نیست دخالت نکنید، این داستان بین سازمان نظام وظیفه، باشگاه استقلال و این دو بازیکن است. همه ما با این که بردیم، ناراحت هستیم. حتی در برنامه آشپزی هم درباره سربازی مرادمند و یزدانی حرف می زنند. ما نمی توانیم کار غیرقانونی بکنیم و باید از طرق قانونی عمل کنیم.

چشمی اضافه کرد: ما مطالب خوبی از استقلال روی سایت ها نمی بینیم. چند هفته است که گل نخورده ایم و نباخته ایم. این داستان اگر نبود، یک مشکل دیگر برای استقلال درست می کردند. بر خلاف صحبت هایی که می گردد که کوشش ها بیرون زمین است، رقبا خودشان بیرون زمین حرف می زنند و دخالت می نمایند.

کاپیتان استقلال در خاتمه گفت: من اطلاعیه نظام وظیفه را نخواندم ولی اگر اطلاعیه داده اند، به این سازمان مربوط است اما بسیاری از نهادها و باشگاه هایی که به آن ها مربوط نبود، خیلی قبل تر دخالت کردند. اگر از بعد انسانی نگاه کنیم، این بازیکنان ملی پوش هستند و با کوشش به اینجا رسیده اند و اگر می گردد به صورت قانونی سه ماه به آن ها فرصت داد، هم آن ها و هم طرفداران شاد خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1294

به "چشمی: سربازی رفتن یزدانی و مرادمند به رسانه ها چه ربطی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: سربازی رفتن یزدانی و مرادمند به رسانه ها چه ربطی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید