پتنت های جدید سامسونگ خبر از گلکسی فولد ضد آب با نمایشگر متفاوت می دهند

به گزارش مجله شهبازی، شرکت سامسونگ به تازگی پتنتی ثبت نموده که به نظر ویژگی ها و طراحی های نسل جدید گوشی تاشو گلکسی فولد را نشان می دهد. این پتنت ها که توسط وب سایت LetsGoDigital عمومی شده اند، نشان می دهد که طراحی این گوشی چه تغییرهایی خواهد نمود و تصویر بالا هم رندری است که با توجه به این پتنت ساخته شده است. همانطور که شاهد هستیم، نمایشگر بیرونی گلکسی فولد قرار است با یک نمایشگر باریک تر جایگزین گردد که کاربرد آن فقط نشان دادن اعلان ها و موارد ساده این چنینی خواهد بود. به این ترتیب نمی توان از گلکسی فولد 2 در حالت بسته مثل نسل قبل استفاده زیادی داشت و برای بیشتر کارها باید حتما آن را باز کرد و با نمایشگر داخلی کار کرد.

پتنت های جدید سامسونگ خبر از گلکسی فولد ضد آب با نمایشگر متفاوت می دهند

جدا از این موضوع، در متن مربوط به این پتنت تعیینات گفته شده که دستگاه الکترونیکی ساختار ضد آب خواهد داشت و در متن کلی در چند جای دیگر هم به این موضوع اشاره شده است.

فراموش نکنیم که ثبت پتنت یک موضوع است و اینکه بتوان واقعا آن پتنت را به فراوری انبوه رساند، موضوع دیگر. شکی نیست که سامسونگ می تواند چنین محصولی را فراوری کند اما تا به امروز گوشی تاشو که ضد آب باشد نداشته ایم زیرا جلوگیری از ورود آب به داخل گوشی آنهم وقتی لولا در ساختار گوشی وجود دارد، کار بسیار سختی است.

اگرچه شایعات می گفتند که گلکسی فولد بعدی قرار است نمایشگر بیرونی عظیم تری داشته باشد، پتنتی که در حال مشاهده آن هستیم، چیز دیگری می گوید. در این میان یک احتمال وجود دارد و آن این است که سامسونگ ممکن است دو مدل گلکسی فولد عرضه کند؛ یک گلکسی فولد 2 که نمایشگر بیرونی عظیم ترین دارد و یک Galaxy Fold 2 Lite که نمایشگر بیرونی کوچک تر دارد و مشابه تصاویری است که می بینیم. همچنین در شایعات شنیده شده که سامسونگ می خواهد یک Galaxy Note Fold هم عرضه کند که از قلم S Pen پشتیبانی می نماید اما هنوز چیز زیادی درباره آن شنیده نشده. مخصوصا اینکه فعلا پوشش رویی نمایشگرهای تاشو جنس پلاستیکی و نرمی دارد و نوک قلم های S Pen برای چنین نمایشگرهایی تیز و آسیب زننده به نظر می رسند.

تصویر بالا که جزئیات بیشتری از پتنت سامسونگ را نشان می دهد، تعیین می نماید که طراحی کلی این محصول به جز در نمایشگر بیرونی، تفاوت چندانی با نسل اول گلکسی فولد ندارد. سنسور اثر انگشت هم در این گوشی دوباره در دکمه پاور ادغام می گردد و قرار نیست به زیر نمایشگر منتقل گردد. دوربین سه گانه اصلی هم قابل مشاهده است اما گویا این بار برای دوربین تله فوتو، از دوربین پریسکوپی استفاده می گردد که پیش تر آن را در گلکسی اس 20 اولترا دیده بودیم.

در هر صورت، نسل جدید Galaxy Fold را انتظار داریم تا سرانجام امسال میلادی ببینیم. این احتمال وجود دارد که این گوشی در مراسمی و در کنار گلکسی نوت 20 معرفی گردد که اگر تاریخ آن مثل هر ساله باشد، باید در ماه اوت میلادی انتظار آن را داشته باشیم. شما درباره گلکسی فولد 2 چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 288

به "پتنت های جدید سامسونگ خبر از گلکسی فولد ضد آب با نمایشگر متفاوت می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتنت های جدید سامسونگ خبر از گلکسی فولد ضد آب با نمایشگر متفاوت می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید