واکنش آلگری به شادی گل عجیب دیبالا

به گزارش مجله شهبازی، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به شادی گل عجیب مهاجم آرژانتینی تیمش در بازی شب گذشته با اودینزه واکنش نشان داد.

واکنش آلگری به شادی گل عجیب دیبالا

به گزارش خبرنگاران، ماسیسمیلیانو آلگری که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست ودوم سری A ایتالیا و در ادامه فرایند صعودی خود با نتیجه 2 بر صفر اودینزه را شکست داد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما چهارشنبه شب (بازی با اینتر در سوپرکاپ ایتالیا) 120 دقیقه از نظر ذهنی و فنی مقاومت کردیم اما در این ملاقات لحظه ای بود که بازی را رها کردیم که این درست نیست. ما باید همواره روی بازی کاملاً تمرکز داشته باشیم، به خصوص اینکه به اندازه کافی طرفدار در استادیوم نداریم (در این بازی تعداد محدودی طرفدار در استادیوم آلیانتس بود) که ما را روی پاهای مان نگه دارند چون در 10 دقیقه از این بازی ما ریسک های بزرگی کردیم.

سرمربی یوونتوس بعلاوه درباره پائولو دیبالا که پس از گلزنی اش به شکلی عجیب به سکوها خیره شد تا به نوعی به شایعه جدایی اش از یووه دامن بزند، گفت: کسی روی سکوها نبود، دیبالا به چه کسی نگاه می کرد؟ پائولو تصور می کرد که سکوها پر هستند. گل او خیلی خوب بود که روی پاس سریع مویزه کین به ثمر رسید. دیبالا حرکاتش بین خطوط فوق العاده بود و توپ را خیلی خوب به گردش در آورد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: در نیمه دوم اشتباهاتی مرتکب شدیم و با آرامش خاطر بازی را دنبال کردیم که همین باعث شد تا کنترل بازی از دست مان در برود که همین باعث عصبانیتم شد. پس از بازی با بازیکنانم صحبت کردم و سعی کردم این را به آنها بفهمانم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1278

به "واکنش آلگری به شادی گل عجیب دیبالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آلگری به شادی گل عجیب دیبالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید