هشدار رئیس سابق جمهوری خواه کنگره درباره احتمال شکست ترامپ از بایدن

به گزارش مجله شهبازی، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سال های 2015 تا 2019 در یک نشست خصوصی درباره شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرد.

هشدار رئیس سابق جمهوری خواه کنگره درباره احتمال شکست ترامپ از بایدن

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه ابراز نگرانی های چهره های حزب جمهوری خواه درباره احتمال شکست دونالد ترامپ در انتخابات 2020 آمریکا، رئیس سابق مجلس نمایندگان هم در یک نشست خصوصی درباره احتمال باختن ترامپ هشدار داد.

پایگاه هیل گزارشی درباره خبر اخیر روزنامه نیویورک تایمز درباره ابراز نگرانی پل رایان رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا درباره ناکامی رئیس جمهور هم حزبی خودش در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 منتشر کرد.

پیشتر نیویورک تایمز گزارش داد، رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی سال های 2015 تا 2019 هشدار داد که ترامپ با خطر باختن انتخابات در ویسکانسین و برخی دیگر از ایالت های مشخص کننده روبرو است.

طبق این گزارش، وی در یک نشست به میزبانی شرکت سولامر که یک شرکت نزدیک به میت رامنی است، درباره احتمال شکست ترامپ در انتخابات هشدار داد.

رایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 به عنوان گزینه معاونت ریاست جمهوری آمریکا در کنار رامنی با باراک اوباما و جو بایدن رقابت کرد اما آنها رقابت را به دموکرات ها واگذار کردند.

وی که خودش اهل ویسکانسین است، اخیرا در یک نشست درباره احتمال پیروزی بایدن بر در این ایالت و برخی دیگر از ایالت هایی که ترامپ در انتخابات 2016 پیروز شده بود، ابراز نگرانی کرد.

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا حتی درباره احتمال شکست ترامپ در ایالت آریزونا که به طور سنتی حامی حزب جمهوری خواه بوده است، هشدار داد و گفت: در حال حاضر اوضاع علیه ما (حزب جمهوری خواه) است.

وی در این نشست اضافه کرد: بایدن دارد از ترامپ می برد و اگر اینطور ادامه یابد او (ترامپ) نمی تواند در ایالت هایی از قبیل ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا پیروز شود.

انتشار اظهارات پل رایان درباره احتمال شکست ترامپ، با واکنش تیم مورتا سخنگوی ستاد (کارزار) انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.

سخنگوی ستاد ترامپ اعلام کرد: ما به طور مداوم در حال رصد 17 ایالتی هستیم که معین خواهد کرد چه کسی رئیس جمهور بعدی است و این موضوع شامل ویسکانسین، آریزونا و پنسیلوانیا می شود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور ترامپ در همه این 17 ایالت در موقعیت مستحکمی است و در این شرایط خواهد بود و دوباره انتخاب (پیروز) خواهد شد. جو بایدن یک نامزد ضعیف است و کاملا معین است که او آلت دست چپ افراطی است. رئیس جمهور ترامپ به وعده هایش پایبند بوده است و از منظر دستاوردها برای مردم آمریکا یک کارنامه قوی دارد و دوباره انتخاب خواهد شد.

اظهارنظرها درباره احتمال شکست یا پیروزی ترامپ در حالی انجام می گیرد که نتایج نظرسنجی ها از پیشتازی جو بایدن حکایت دارد اما رئیس جمهور آمریکا این نظرسنجی ها را نظرسنجی های جعلی خوانده و رد کرده است.

به رغم مواضع ترامپ، بر اساس نظرسنجی شبکه ای بی سی و روزنامه واشنگتن پست، بایدن 55 درصد آرا را به خود اختصاص داده و ترامپ توانست تنها 40 درصد آرا شرکت کنندگان را به نام خود ثبت کند (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 405

به "هشدار رئیس سابق جمهوری خواه کنگره درباره احتمال شکست ترامپ از بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس سابق جمهوری خواه کنگره درباره احتمال شکست ترامپ از بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید