مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد

به گزارش مجله شهبازی، رئیس جریان الصدر عراق ضمن دعوت از معترضان و تحصن کنندگان برای بازگشت به خانه هایشان، از دولت خواست آرامش و امنیت را به این شهر برگرداند.

مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مقتدی الصدر، رئیس جریان الصدر عراق از شرایط ایجاد شده در شهر الناصریه، مرکز استان ذی قار واقع در جنوب این کشور انتقاد کرد و خواستار بازگشت امنیت و ثبات به این شهر شد.

او شنبه شب با صدور بیانیه ای در حساب توییتری خود، گفت که آرامش و امنیت در الناصریه باید برقرار شود و اهالی این شهر نباید با یکدیگر درگیر شوند.

او نوشت: اگر از بین هر طرف کسی باشد که بخواهد امنیت شهر را به هم زده و به دولت احترام نگذارد، دولت مرکزی موظف است با او برخورد کند. مقامات محلی در این استان درمانده و ناتوان بوده یا ترسیده اند.

او افراد متحصن را توصیه کرد که با امنیت و آرامش به خانه هایشان برگردند، چرا که نیاز دارند برای فرآیند دموکراسی آینده صفوف خود را ساماندهی کنند. در غیر این صورت حقوقشان ضایع خواهد شد.

طی درگیری های دیروز و امروز در شهر الناصریه و برخی شهرهای عراق، شماری از معترضان کشته و برخی نیز زخمی شده اند. استاندار ذی قار به دنبال این تحولات ممنوعیت آمدوشد در این استان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 625

به "مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی الصدر بازگشت امنیت و آرامش به شهر الناصریه را خواستار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید