معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ بهترین ها برای برنامه ریزی

به گزارش مجله شهبازی، حتما می دانید که بدون یک استراتژی اصولی برای مدیریت کارها و برنامه ریزی فکر، ممکن است زمان زیادی از روز از دست برود. امروز در این مطلب قصد داریم به معرفی 4 اپلیکیشن بپردازیم که به شما در برنامه ریزی، متمرکز ماندن و یادآوری کارهای روزانه در هر جایی که باشید کمک می کند.

معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ بهترین ها برای برنامه ریزی

برنامه ریزی درست و با کیفیت می تواند اقدامات همه افراد را تا حد زیادی به سمت نتایج مطلوب هدایت کند. برنامه ریزی تضمینی است بر اینکه تلاش های کوتاه مدت ما را در رسیدن به اهداف مان در آینده کمک کرده و با آن هماهنگ می شوند. در نتیجه داشتن اپلیکیشن یا اپلیکیشن هایی برای برنامه ریزی از این جهت مفید است که دیگر نیازی به دفتر و اتوماتیک ندارید و ازین حیث که همیشه گوشی هوشمندتان با شماست کار را آسان می کند.

به این منضور قصد داریم در این مطلب به معرفی چهار اپلیکیشن در این زمینه بپردازیم که عبارت اند از:

  • TickTick
  • ToDolist
  • Notion
  • Any Do

1. Ticktick

اپلیکیشن TickTick به شما کمک می کند که کنترل کارهای خود را به دست بگیرید و حدبیشتر استفاده از زمان خود را بکنید. وقتی در اپ شروع به نوشتن برنامه روزمره خود کنید متوجه می شوید که چه چیزهایی در اولویت لیست کاری اتان قرار دارند و بدین گونه به روز خود نظم می بخشید. ضمناً برای برنامه ریزی درسی، هدف گذاری یا عادت هایی برای دنبال کردن که از اهمیت بالایی برخوردار هستند هم از TickTick استفاده کنید.

یکی از نکات مثبت اپلیکیشن TickTick، استفاده آسان از آن است. این اپلیکیشن با طراحی بصری زیبا و در عین حال منظم کار را برای کاربران سرعت بخشیده و استفاده از آن بسیار راحت است. وقتی وارد اپلیکیشن شوید سه گزینه در قسمت پایین نمایشگر مشاهده می کنید که هر کدام زیر مجموعه مربوط به خودشان را دارند.

2. Todoist

دومین اپلیکیشنی که در این مطلب قصد داریم به معرفی اش بپردازیم اپلیکیشن Todoist است که با بیش از ده میلیون کاربر فعال توانسته است امتیاز 4.5 در گوگل پلی و امتیاز 4.8 را در اپ استور کسب کند.

یکی از نکات مثبت اپلیکیشن Todoist، استفاده آسان از آن است. این اپلیکیشن با طراحی بصری زیبا و در عین حال منظم و رابط کاربری آسان خود، کار را برای کاربران سرعت بخشیده و استفاده از آن بسیار راحت است.

اگر وقتتان اجازه داد، می توانید روی کارهای با ضرورت کمتر هم تمرکز کنید. برنامه ریزی باعث می شود که کارهای بیشتری را در زمان کمتر به اتمام برسانید در نتیجه از هدر رفتن وقت با ارزشتان برای رسیدگی به مسائل غیرمنتظره جلوگیری خواهد شد؛ Todoist اپلیکیشنی است که می تواند در این کار بسیار مفید و مؤثر ظاهر شود. اگر برای برنامه ریزی کارهای روزانه در پی ابزاری مناسب، همیشه در دسترس و رایگان می شد، اپلیکیشن Todoist را از دست ندهید.

3. Notion

اما می رسیم به سومین اپلیکیشن یعنی Notion که با بیش از 5 میلیون دانلود توانسته است امتیاز بالایی هم در نسخه اندرویدی و هم iOS کسب نماید. همان طور که می دانید در صورتی که برنامه ریزی روزانه خود را به خوبی دنبال کنید، کارهای شما به نحو احسن انجام می شوند و همچنین روز شما بسیار پربازده خواهد بود. این اپلیکیشن یکی از خوب ها در نوع خودش به شمار میرود و به شما کمک می کند که کار های خود را طبقه بندی و مرتب کنید که همین امر سبب می شود تا اولویت های شما مشخص و انجام کارها آسان تر شود.

اگر ما وظایف و زمان خود را به طور مؤثرتری برنامه ریزی کنیم، در واقع می توانیم زمان بیشتری داشته باشیم. ولی متأسفانه بیشتر ما، دائماً مشغول انجام چند کار هستیم، و می دانیم که همه آن ها به اندازه کافی خوب پیش نمی فرایند. در نتیجه وجود اپلیکیشنی که بتواند به کارهای روزمره ما نظم بدهد بسیار ضروری است که Notion این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

یکی از مسائلی که ممکن است خیلی از ما داشته باشیم، نوشتن برنامه درست روزانه و یا هدف گذاری است. اپلیکیشن Notion در داشتن یک برنامه عالی و برنامه ریزی از آن جهت بسیار موثر واقع می شود که شما دیگر در کارهای تان از شاخه ای به شاخه دیگر نمی پرید. از همین رو به یک مشاور خوب، که می تواند اپلیکیشن برنامه ریزی باشد نیازمندیم.

4. Any Do

و در آخر می رسیم به اپلیکیشن Any Do که با بیش از 10 میلیون کاربر توانسته است امتیاز 4.7 در گوگل پلی و امتیاز 4.6 را در اپ استور به خود اختصاص دهد. این اپلیکیشن یکی محبوب ترین ها و بهترین ها در مدیریت کارهای روزمره است که از طریق استودیوی Any.do به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

برنامه ریزی روزانه، برابر است با برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه ما؛ از همین رو داشتن یک برنامه منظم به ترتیب اولویت ها به کارهای مان نظم و به اعمال روزمره مان جهت می بخشد. برای همین داشتن یک اپلیکیشن مجذوب کننده سبب انگیزه بیش تر برای برنامه ریزی خواهد بود. اپلیکیشن تحسین شده Any Do در این راه به شما کمک می کند.

یکی از مزیت های خوب این اپلیکیشن دارا بودن دو تم با رنگ تیره و روشن است که به کاربران این اجازه را می دهد تا طبق سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند که باعث می شود هنگام شب چشم های تان کم تر اذیت شوند. دیگر ویژگی مثبت برنامه یاد شده دارا بودن ویجت های اختصاصی برای چک کردن کارهای شخصی تان از طریق صفحه اصلی است که در نتیجه باعث آسان تر شدن و مرتب تر شدن اولویت بندی تان می شود. اگر می خواهید روز خود را برنامه ریزی و کارهای تان را اولویت بندی کنید حتما یک بار هم که شده Any Do را امتحان کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1344

به "معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ بهترین ها برای برنامه ریزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن نوروزی؛ بهترین ها برای برنامه ریزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید