مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس معین شد

به گزارش مجله شهبازی، به گزارش خبرنگاران، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس به علت عدم دریافت مطالبات خود تصمیم به ترک تمرینات پرسپولیس بازگشت به زادگاه خود شد.

مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس معین شد

رادو که در فصل جاری همانند چهار سال گذشته روی نیمکت سرخپوشان دوخته شده بود به علت بدهی خود از سال گذشته و فصل جاری تصمیم به ترک باشگاه گرفت.

او پس از رفتن به کرواسی مصاحبه هایی را علیه مدیران باشگاه و در رأس آنها جعفر سمیعی کرد تا طرفداران این تیم را در جریان مسائل خود قرار دهد.

دروازه بان دوم سرخ ها قبل از ترک ایران سه جلسه با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه برگزار می نماید که در یکی از این نشست ها سمیعی هم حضور داشته است. در این جلسات وعده های متعددی درباره زمان پرداخت بدهی باشگاه به رادو ارائه می گردد که هیچ یک عملی نشده و همین موضوع باعث عصبانیت دروازه بان کروات پرسپولیس می گردد.

عصبانیتی که در تبادل نظریش با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه هم بروز پیدا می نماید و باعث می گردد تا بحث بین طرفین بالا بگیرد.

شکوری که قصد داشت وعده تازهی را بابت پرداخت طلب های رادو بدهد با صحبت های خود، کار را به ترک باشگاه از سوی رادو و در ادامه نوشتن نامه فسخ قرارداد از سوی این دروازه بان می نماید.

او که هنوز نامه فسخ خود را به فیفا ارسال نکرده است در نامه خود به باشگاه خواهان عذرخواهی رسمی باشگاه در قبال خود شده و مطالبات کامل فصل گذشته به همراه این فصل را می خواهد.

مبلغی که حدود 250 هزار دلار تا کنون است و سرخ ها توان پرداخت آن را فعلا ندارند تا حضور این بازیکن منوط به موافقت وی با وعده های تازه مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه در تبادل نظر مدیر برنامه هایش باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1019

به "مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخاطب جنجالی رادو در باشگاه پرسپولیس معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید