عبدالرضا اکبری: دوست دارم نقش خیام را بازی کنم

به گزارش مجله شهبازی، عبدالرضا اکبری با اعلام ایفای نقش در دو سریال در روز های کرونایی در عین حال گفت که دوست دارد نقش حکیم عمر خیام و خواجه نظام الملک را بازی کند.

عبدالرضا اکبری: دوست دارم نقش خیام را بازی کنم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، عبدالرضا اکبری گفت: من بعد از یک سال وقفه به دلیل کرونا، اخیرا دو سریال کار کردم که یکی از آن ها در اراک بود که با شرایط بسیاری سختی، در یک کارخانه آن را کار کردیم و بعد از آن یک کار دیگر برای محیط بانان انجام دادیم که من نقش یک محیط بان را داشتم و البته این سریال برخلاف کارِ قبلی، لوکیشن بسیار خوبی داشت، چون در طبیعت و هوای مناسب بود.

او درباره سوابق کاری اش گفت: خانه اول من تئاتر است، من 10 سال هنرجوی تئاتر بودم و هنوز هم هنرجو یا هنرآموز، هنرِ نمایش هستم. من بعد از مدت ها حدود دو ـ سه سال پیش دوباره به تئاتر بازگشتم و سه نمایشنامه روی صحنه بردم و این نمایشنامه ها را در سالن تئاتر سنگلج و سالن های دیگر اجرا کردم بعد از آن داشتم نمایشنامه چهارمم را روی صحنه می بردم که به قضیه کرونا برخورد کردیم و کار کنسل شد. در کل من از تئاتر شروع کردم و هنوزم که هنوز است بچه تئاتر هستم.

اکبری درباره طی کردن راستا بازیگری اش افزود: من طی 10 سال هنرآموزی، خیلی از قواعد، قوانین و رسم و رسومی که مربوط به هنر نمایش و کار بازیگر باشد را زیر نظر اساتیدی، چون داریوش مودبیان و بهزاد فراهانی یاد گرفتم. در آن زمان ما یک گروه 50 نفری بودیم که سال ها با هم کار کردیم و نمایش های زیادی را روی صحنه بردیم و از طریق همین تئاترها، معرفی شدیم و وارد تلویزیون شدیم و بعد از آن هم برای تمام نقش هایم در فیلم ها و سریال های مختلف تلاش بسیاری کردم و از تجربیات کارگردانانی که با آن ها کار کردم نیز بهره جستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 719

به "عبدالرضا اکبری: دوست دارم نقش خیام را بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالرضا اکبری: دوست دارم نقش خیام را بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید