طرح بزرگ اپل برای احیای فروش آیفون در سال 2019 چیست؟ ، از تاکید بر دوربین های بیشتر تا شکستن قیمت ها

به گزارش مجله شهبازی، اپل سال 2018 را با موفقیت به انتها نرساند یا به عبارتی تا حد زیادی نا امیدانه به انتها رساند. اما به نظر می رسد این شرکت برای سال 2019 برنامه هایی ویژه دارد.

طرح بزرگ اپل برای احیای فروش آیفون در سال 2019 چیست؟ ، از تاکید بر دوربین های بیشتر تا شکستن قیمت ها

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدتی است که اپل در کانون انتقاد بسیاری از اهالی فناوری و صنعت موبایل قرار گرفته است. افرادی که معتقدند اپل کم کاری نموده و با بی توجهی به شرایط بازار نه تنها با کاهش فروش، بلکه با کاهش ارزش سهام رو به رو شده است.

اکنون به نظر می رسد اپل برای حل این مشکل تصمیم دارد از 3 مدل نو از گوشی های هوشمند رونمایی کند که اساسا خط بطلان روی مسائل قبلی می کشند.پیشبینی ها حکایت از آن دارند که حداقل یکی از این مدل ها مقرون به صرفه قیمت و با صفحه LCD و دو مدل گرانقیمت با صفحه نمایش OLED هستند.

تفاوت بزرگ این محصولات نو با محصولات 2018 در این خواهد بود که اپل می تواند یک لنز دوم را به دوربین عقب روی جانشین آیفون XR و یک لنز دوربین سوم به نسل بعدی آیفون XS اضافه کند.

به نظر می رسد، آیفونهای 2019 خیلی شبیه به آیفونهای فعلی باشند اما یک تفاوت بزرگ خواهند داشت: آنها دوربین های بیشتری در بخش پشتی خود دارند.اپل در ماه سپتامبرآیفون های نو را راه اندازی می نماید و آنطور که گزارش وال استریت ژورنال انتظار دارد اپل سال جاری این نسخه ها را منتشر می نماید:

-نسل نو آیفون XR، با صفحه نمایش LCD و دوربین دو لنزی در پشت، بهبود در دوربین تکی و قیمت احتمال تا 750 دلار

-نسل نو آیفون XS با صفحه نمایش OLED با کیفیت بالاتر و دوربین دو لنزی در پشت و قیمت احتمالی 999 دلار

-نسل بعدی آیفون XS Max با یک دوربین سه لنزی دارد با قیمت احتمالی 1،099 یا بیشتر

طبق آخرین گزارشها در سال 2020 ممکن است تغییرات بیشتری را در آیفون مشاهده کنیم. اپل می تواند آیفونهای دارای LCD مقرون به صرفه قیمت را به طور کلی کنار گذاشته و تنها با یک سری OLED به بازار عرضه کند اما این تصمیم هنوز نهایی نشده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1457

به "طرح بزرگ اپل برای احیای فروش آیفون در سال 2019 چیست؟ ، از تاکید بر دوربین های بیشتر تا شکستن قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بزرگ اپل برای احیای فروش آیفون در سال 2019 چیست؟ ، از تاکید بر دوربین های بیشتر تا شکستن قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید