شکلاتی لوکس با روکش طلا به ارزش 8 میلیون تومان!

به گزارش مجله شهبازی، گفته می گردد این شکلات تخم مرغی شکل که حدود 250 گرم وزن دارد، از سوی علاقه مندان به شکلات، به عنوان منحصربه فردترین شکلات انگلستان انتخاب شده است.

شکلاتی لوکس با روکش طلا به ارزش 8 میلیون تومان!

به گزارش خبرآنلاین، شکلات های تخم مرغی ِ عید پاک معمولاً با اندازه زیادی چربی و شکر در طعم های مختلفی فراوری می شوند که باب میل بیشتر مردم باشد. عید پاک، یکی از تعطیلات سال میلادی است. مسیحیان بر این باورند که در این روز عیسی مسیح پس از اینکه به صلیب کشیده شده بود، دوباره زنده شده است. مسیحیان از این رویداد به عنوانِ رستاخیز مسیح یاد می نمایند. زمان این عید، برخلاف سایر اعیاد و مراسم، ثابت نیست و هر سال میان 22 مارس (2 فروردین) تا 25 آوریل (5 اردیبهشت) تغییر می نماید.

شکلات تخم مرغی پوشیده از ورقه های طلا، احتمالاً لوکس ترین محصولی است که در آستانه عید پاک در انگلستان روانه بازار شده است.

قنادی سازنده این شکلات، در ژانویه امسال در چلسی گرین لندن افتتاح شد و اکنون در حال فراوری 30 شکلات تخم مرغی پوشیده از ورقه های طلاست که 80 درصد آن از شکلات تلخ فیلیپین تهیه شده و قیمت هر کدام معادل حدود 8 میلیون تومان (130 پوند) است! گفته می گردد فرایند فراوری این شکلات ها سه ماه به طول انجامیده است.

منابع: telegraph، thesun

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1402 بروزرسانی: 21 فروردین 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1505

به "شکلاتی لوکس با روکش طلا به ارزش 8 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکلاتی لوکس با روکش طلا به ارزش 8 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید