سفری هیجان انگیز با قطار آلمانی

به گزارش مجله شهبازی، کشور آلمان جزو ده کشور پیشرفته دنیا و پیشرو در علوم و نوآوری های مهندسی است. در این مقاله با یکی از طرح های نو این کشور که در آینده ای نه چندان دور اجرایی می گردد، آشنا می شویم.

سفری هیجان انگیز با قطار آلمانی

نام کشور آلمان چه چیزی را برای شما تداعی می نماید؟ به احتمال زیاد، به یاد برترین و باکیفیت ترین دستگاه ها و ماشین ها و... می افتید. مدت ها است که تکنولوژی کشور آلمان در بحث شاهکارهای نوین مهندسی، پیشتاز بوده است و آخرین طراحی این کشور، یعنی طرح قطارهای آینده، در یک شرکت راه آهن دولتی به نام دویچه بان (Deutsche Bahn)، از آن مستثنی نیست.

این قطار که به تازگی در شهر نورمبرگ، با نام ایدین زوگ (Ideenzug) به معنی قطار تخیلی معرفی شده، با جایگاه های مدرن، امکانات پیشرفته (مثل کنسول های تلویزیون و بازی)، و محوطه هایی برای کار همراه با آشپزخانه های کوچک، انقلابی در حمل و نقل با قطار (خصوصا در سفرهای صبحگاهی) ایجاد می نماید.

پیشنهادهای قابل توجه دیگر شامل پایه های تبلت توکار، جایگاه های گیرنده نویز، جایگاه های چرخشی، بهشت بازی برای بچه ها، و، شاید جالب ترین ویژگی در بین همه، اتاق تناسب اندام با تجهیزات ورزشی و مربیان مجازی است (طوری که شما دیگر هیچ بهانه ای برای شانه خالی کردن از ورزش صبحگاهی نداشته باشید.) این طرح، ما را به یاد ایده کلاس دوچرخه های ثابت در هواپیمای شرکت ایرباس می اندازد.

از آنجایی که قرار است این قطار با سیستم قریب الوقوع ماشین های شخصی آینده رقابت کند، سال ها است که در حال آماده سازی است.

و در حالی که هنوز در مرحله آماده سازی است، ما مطمئن هستیم که مهندسی قوی و دیرینه ی آلمانی به زودی چرخ های این قطار را به حرکت درمی آورد.

ویدیوی معرفی این قطار را دیدن کنید:

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1228

به "سفری هیجان انگیز با قطار آلمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری هیجان انگیز با قطار آلمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید