دسته تازه پلی استیشن 5 آذر ماه عرضه می گردد

به گزارش مجله شهبازی، کمپانی سونی (Sony) اخیرا به طور رسمی تاریخ عرضه و قیمت دسته نو پلی استیشن 5 یعنی اکسس کنترلر (Access Controller) را اعلام نموده است.

دسته تازه پلی استیشن 5 آذر ماه عرضه می گردد

این طراحی منحصر به فرد و قابل شخصی سازی تازه، یاری بزرگی به گیمرهای دارای معلولیت خواهد نمود و علاقه مندان به زودی این فرصت را خواهند داشت که آن را پیش خرید نمایند. لازم به ذکر است که در دسترس پذیری می تواند مانع مهمی برای ورود علاقه مندان به صنعت بازی باشد و در طول سال های اخیر کوشش های بیشتری برای سازگاری بیشتر گجت ها با گیمرهای دارای معلولیت اجرا شده است.

توسعه دهندگان بازی اغلب در آثار خود ویژگی هایی را برای یاری به گیمرهای مبتلا به صرع، کوررنگی، حساسیت به نور و سایر مسائل بصری یا ادراکی قرار می دهند. با این حال، سازگاری برای مسائل فیزیکی در درجه اول یک موضوع مربوط به طراحی سخت افزاری است. این منجر به توسعه ابزارهایی مانند Xbox Adaptive Controller و PS5 Access Controller شده است.

کنترلر تازه پلی استیشن 5 که از یک جوی استیک و یک صفحه کلید دایره ای با دکمه های مختلف تشکیل شده است، به کاربران اجازه می دهد تا دکمه ها را برای ایجاد طیف گسترده ای از تنظیمات تغییر دهند. علاوه بر این، کاربران می توانند عملنمودهای مختلفی را به دکمه ها اختصاص داده و حداکثر 30 پروفایل مختلف را برای تنظیمات دلخواه ذخیره نمایند. از طرفی جوی استیک نیز قابل تنظیم است و به بازیکنان این امکان را می دهد که موقعیت آن را بسته به تمایل خود انتخاب نمایند. در این میان بازیکنان می توانند این دسته را به دوال سنس و دیگر لوازم جانبی متصل نموده و آن را روی یک سطح صاف یا یک پایه مخصوص استفاده نمایند.

حال پس از پنج سال توسعه، این دسته به طور رسمی در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) امسال عرضه خواهد شد. این کنترلر 89.99 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت اما قیمت آن ممکن است بسته به خرده فروشی ها متفاوت باشد. مشتریانی که می خواهند مطمئن شوند که در روز عرضه محصول خود را دریافت می نمایند، می توانند از 21 جولای (30 تیر)، این دسته را از فروشگاه پلی استیشن دایرکت و بعضی خرده فروشی ها پیش خرید نمایند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 1546

به "دسته تازه پلی استیشن 5 آذر ماه عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دسته تازه پلی استیشن 5 آذر ماه عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید