حریق BMW در پارکینگ ساختمان مسکونی و نجات 25 نفر

به گزارش مجله شهبازی، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 25 نفر در پی وقوع حریق در پارکینگ در یک مجتمع مسکونی اطلاع داد.

حریق BMW در پارکینگ ساختمان مسکونی و نجات 25 نفر

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سید جلال ملکی درباره این حادثه به پانا گفت: ساعت 4:41دقیقه صبح روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان اول نیروی هوایی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان پنج طبقه 10 واحدی بود که در طبقه همکف آن که پارکینگ بود چهار دستگاه خودرو و چند دستگاه موتورسیکلت وجود داشت. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند یک دستگاه خودرو BMW و دو دستگاه موتورسیکلت شعله ور بود.

ملکی گفت: خودرو سواری از قسمت جلو کاملا شعله ور و در حال سرایت به بخش های میانی بود، همچنین حریق به بخش هایی از یک دستگاه خودرو سمند نیز سرایت نموده بود. دود غلیظی در پارکینگ وجود داشت و آوار حرارت بالا در پارکینگ مشاهده می شد.

ملکی ادامه داد: دود و حرارت به طبقات بالا نیز سرایت نموده بود که آتش نشانان با شروع تاکتیک های عملیاتی مناسب همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالا رفتند و افراد را خارج کردند.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار کرد: 25 نفر با کوشش آتش نشانان از محل خارج شدند، این حادثه مصدوم نداشت اما یک خانم حدودا 50 ساله دچار دودگرفتگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی گفت: این عملیات ساعت 06:50 دقیقه عملیات به خاتمه رسید آتش به سرعت خاموش و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران اضافه نمود: حوادثی که به خیر می گذرد تلنگری است که اهمیت و ضرورت بکارگیری از سیستم های اعلام و اطفای حریق در ساختمان ها را به ما یادآوری می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: sh-shahbazi.ir شناسه مطلب: 626

به "حریق BMW در پارکینگ ساختمان مسکونی و نجات 25 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریق BMW در پارکینگ ساختمان مسکونی و نجات 25 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید